خرید هدیه

خرید هدیه طلا ویژه شب یلدا

خرید هدیه طلا ویژه شب یلدا

به نقل از اورو گالری: زمان زیادی تا شب یلدا باقی نمانده. یلدا از معدود آداب و رسوم قدیمی ایرانی هست که در کنار عید نوروز آن را گرامی می‌داریم. طولانی‌ترین شب سال که قرار است نور محبت را به خانه بیاورد تا آماده‌ی فصل زیبای زمستان بشویم. در این شب به کسانی که دوستشان داریم هدیه‌ای میدهیم تا خاطره‌ای خوش برای هم رقم بزنیم. در کنار انواع هدیه‌های دوست داشتنی که در این شب رد و بدل می‌شود خرید طلا و هدیه دادن طلا و جواهری درخشان چنان لذت بخش و ماندگار است که می توان گفت بهترین هدیه است.

 

هدیه طلا شب یلدا

مدل های جدید هدیه طلا در شب یلدا

امروزه با ورود به دنیای اینترنت و فروشگاه های اینترنتی طلا خرید این محصول خیلی ساده شده است. شما می‌توانید به راحتی محصولی متناسب با سلیقه و قیمت مورد نظر خودتان را سفارش بدهید و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. برای انتخاب یک هدیه طلا مناسب پیشنهاد میکنیم تمامی مدل‌های فروشگاه اورو گالری را مشاهده کنید.

کالکشن صورت فلکی ماه‌های سال

این کالکشن امسال بسیار مورد توجه کاربرها قرار گرفته است. انگشتر طلا، گردنبند طلا و گوشواره طلا این کالکشن به صورت تک یا نیم ست فروش بالایی داشته است. طراحی خاص این محصولات مناسب برای هدیه دادن است، چه از نظر قیمت و چه از نظر خاص بودن و زیبایی. خانم‌های جوان برای خرید آنلاین کالکشن صور فلکی ماه‌های سال استقبال بسیار خوبی داشتند. برای دیدن تمامی مدل ها و قیمت محصولات اینجا کلیک نمائید.

خرید صور فلکی هدیه یلدا

خرید هدیه طلا شب یلدا

طرح‌های ویژه هدیه طلا شب یلدا

اگر چه گردنبند طرح انار، گشواره طرح انار یا انگشترهای ویژه شب یلدا تکراری شده است. ولی همچنان مشتریان خاص خود را دارد و جایگاه ویژه خود را در بین هدیه طلا شب یلدا دارد. در پایین تصاویری از این محصولات ارائه شده است. شما میتوانید طراحی های ویژه شب یلدا را به طور اختصاصی سفارش دهید. این طرح‌ها به طور ویژه و منحصربفرد برای مشتریان ساخته خواهد شد.

دستبند طلا طرح انار

گوشواره طرح انار

کالکشن طلا طرح حیوانات

کالکشن طرح حیوانات همیشه به خاطر نوع طرح های خاص خودش با استقبال خاصی همراه بوده است. این کالکشن ویژه هدیه به دوستداران حیوانات است و میتواند سورپرایز خوبی برای این عزیزان باشد. نوع طراحی و قیمت های این سری محصولات برای هدیه دادن بسیار مناسب است. اورو گالری این طرح ها را هم به صورت تک و هم به صورت ست کامل برای فروش آنلاین قرار داده است. جهت مشاهده تمام محصولات اینجا کلیک کنید.

 

خرید آنلاین طلا

خرید طلا کالکشن حیوانات

خرید هدیه طلا عروس در شب یلدا

یکی از آیین های شب یلدا، خرید هدیه طلا برای عروس است. در این شب خانواده داماد یک هدیه طلا به همراه شیرینی یا کیک و میوه و آجیل آرایش شده و پارچه رنگ روشن یا لباس زیبا برای عروس هدیه میبرند. البته هدیه اصلی در همه سنت ها مانند هم است اما هدیه های فرعی کمی فرق می کند. هدیه دادن رسمی زیباست برای پایداری عشق و ایجاد احساس گرم بین عروس و داماد. خرید آنلاین طلا راهی آسان با ایده هایی مدرن و امروزی برای هدیه طلا شب یلدا است. پیشنهاد میکنیم با بررسی فروشگاه اینترنتی اورو انتخابی مناسب برای هدیه طلا شب یلدا داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی اورو انواع طرح های زیبا و جدید طلا مانند گوشواره طلا، انگشتر طلا و… را ارائه میکند.

جهت مطالعه (۵ نکته در خرید آنلاین طلا) اینجا کلیک نمائید.

خرید آنلاین هدیه طلا شب یلدا

خرید هدیه طلا

کمی درمورد تاریخچه شب یلدا

تاریخچه شب یلدا به گذشته‌های خیلی دور بر‌می‌گردد. اما قدمت دقیقش مشخص نیست. برخی مورخان، تاریخ شب یلدا را هفت هزار ساله می‌دانند. البته آنها به ظروف سفالی و قدیمی دوره پیش از تاریخ، استناد می‌کنند. این ظرف ها نقوش حیوانیِ ماه‌های ایرانی دارند، مانند قوچ و عقرب هستند. البته این نقوشِ در کتیبه‌ها و یافته‌های باستان‌شناسی کمیاب‌اند. اما مورخان معتقدند، می‌شود آیین مربوط به شب یلدا را تا هفت هزار سال قبل، ردیابی کرد.

 

با همه‌ی اینها آنچه به عنوان شب یلدا رسمیت یافته، به حدود ۵۰۰ سال، قبل از میلاد برمی‌گردد. یلدا در زمان داریوش یکم به تقویم رسمی ایرانیان باستان، وارد شده است. تقویمی که برگرفته از گاه‌شماری بابلی‌ها و مصری‌ها ست.

یلدا چیست؟

یلدا واژه‌ای سُریانی به معنای زایش و تولد است. سریانی زبانی بود که در میان مسیحیان رواج داشت. این معنا، از بررسی و تحقیق در واژه‌نامه‌ها و کتاب‌های تاریخی به دست آمده است. ابوریحان بیرونی، دانشمند همه فن حریف و تقویم‌شناس، از شب یلدا با نام میلاد اکبر یاد می‌کند؛ و منظور از این نام را میلاد خورشید دانسته است. کتاب آثار الباقیه نوشته اوست. کتاب به عربی نوشته شده و در حال حاضر، چند ترجمه فارسی از آن منتشر می‌شود. ابوریحان در این کتاب گاه‌شماری و تقویم اقوام مختلف را بررسی کرده است.

دقیقا مشخص نیست که واژه یلدا چه زمان و چطور وارد زبان فارسی شده است. از تاریخ اینطور بر‌می‌آید که، مسیحیان اولیه که در روم زندگی سختی داشتند و عده‌ای از آنان به ایران مهاجرت می‌کنند. به علت نزدیکی فرهنگی، این واژه سریانی به فارسی راه پیدا می‌کند.

در پایان

امیدواریم این مقاله نیز در کنار سایر مقالات ما، به شما جهت یک خرید هوشمندانه‌تر کمک کند. بخاطر داشته باشید که مهم‌ترین مسئله در انتخاب هدیه طلا و هر نوعی از قبیل انگشتر طلا ، انواع طلای مردانه ، دستبند طلا و … سلیقه‌ی همواره خوب شما است.

در خرید هدیه طلا شب یلدا به شم زیبایی شناسی خود اعتماد داشته باشید. فروشگاه آنلاین طلا اورو، با ارائه‌ی گسترده‌ترین تنوع کاری، به صورت آنلاین. آماده ی ارائه ی خدمات به شما مشتریان است.

با مراجعه به گالری آنلاین ما و خرید اینترنتی طلا و جواهر از ما، دست به خریدی هوشمندانه در میان خاص‌ترین کارهای بازار خواهید زد.

منبع: فروشگاه اینترنتی طلا اورو

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − سه =