اعضای جدید هیات مدیره انجمن دوستی ایران و چین مشخص شد

مجمع عمومی و انتخابات انجمن دوستی ایران و چین برگزار و اعضای هیات مدیره جدید این انجمن مشخص شدند .
به گزارش روابط عمومی انجمن دوستی ایران و چین ، در این مجمع که با حضور نمایندگان وزارت کشور و وزارت امورخارجه برگزار گردید ، دکتر علاالدین بروجردی به عنوان رییس انجمن دوستی ایران و چین انتخاب شد .
همچنین حسن توانا و جلیل ادیبی به عنوان نواب اول و دوم ، حسین شهبازی جعفری دبیر ، علی محمد سابقی ، مهدی نادی و مریم بهجتی اردکانی عضو هیات مدیره و جعفر کاویانی به عنوان بازرس انتخاب شدند .
دکتر بروجردی سابقه سفارت در چین در دهه شصت و چندین دوره ریاست گروه دوستی پارلمانی ایران و چین در مجلس شورای اسلامی را عهده دار بوده است .
وی پس از انتخاب به ریاست انجمن دوستی ایران و چین ، تاکید کرد که انجمن دوستی با سابقه دیرینه ۲۲ ساله از زمان تاسیس از جایگاه ویژه ای نزد سازمانهای مردم نهاد و ارگانهای ذیربط برخوردار است .
آقای بروجردی قرن حاضر را قرن دیپلماسی عمومی در توسعه روابط بین‌الملل و روابط میان کشورها با سازمان‌های مردم نهاد ذکر کرد و نقش انجمن های دوستی را به عنوان بازوهای سیاست خارجی در توسعه مناسبات مردمی میان کشورها مهم دانست .
ایشان خاطرنشان کرد که روابط ایران و چین طی دهه های گذشته در کلیه زمینه ها همواره در حال توسعه و پیشرفت بوده است و پس از امضای سند برنامه جامع راهبردی همکاری ۲۵ ساله میان ایران و چین که اخیرا به امضا رسید ، این روابط وارد مرحله جدیدی شده است .
وی زمینه های فعالیت انجمن دوستی ایران و چین را بسیار گسترده خواند و تاکید کرد که این انجمن در دوران جدید در چارچوب وظایف سازمانهای مردم نهاد ، روابط مردمی خود با سازمانها و ارگانهای ذیربط چین در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی ، علمی ، دانشگاهی ، جوانان و بانوان را گسترش و تقویت خواهد کرد .

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 9 =