سردار کریمی

گسترش خدمات غیر حضوری در سازمان وظیفه عمومی ناجا

جانشین سازمان وظیفه عمومی در بازدید ازنمایشگاه ایپاس2016 اعلام کرد

گسترش خدمات غیر حضوری در سازمان وظیفه عمومی

به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی، سردار ابراهیم کریمی (چهارشنبه 28مهرماه) ضمن بازدید از پانزدهمین نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی( ایپاس ۲۰۱۶) در غرفه سازمان وظیفه عمومی حضور یافت .
سردار کریمی درباره تفاوت های نمایشگاه امسال با سال گذشته گفت:در سال های گذشته نمایشگاه ایپاس عمدتا در زمینه تجهیزات نظارتی فعالیت داشت اما نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته پیشرفت های قابل توجهی داشته و تقریبا می توان تمام ابزار های نظامی نیرو های مسلح به ویژه پلیس را در این نمایشگاه مشاهده کرد .
جانشین وظیفه عمومی ناجا با اشاره به حضور پررنگ شرکت های خارجی در نمایشگاه امسال گفت :حضور شرکت های خارجی در این نمایشگاه باعث شده تا آخرین تجهیزات پیشرفته و مدرن که مورد نیاز نیروهای مسلح است در نمایشگاه امسال ارائه شود و به همین دلیل شناخت نسبت به تجهیزات نیروهای مسلح افزایش پیدا کند.
وی درباره آخرین اقدامات انجام شده در حوزهُ فناوری اطلاعات و سامانه های خدمات رسانی سازمان وظیفه عمومی اظهارکرد: سازمان وظیفه عمومی در حوزه فناوری اطلاعات هیچگاه ایستا عمل نکرده است و هر روز به دنبال روش ها و تکنولوژی های جدید برای ارائه خدمات مناسب بوده است.حضور در نمایشگاه ایپاس نیز با هدف به دست آوردن آخرین اطلاعات از تکنولوژی های روز و به کارگیری نرم افزارها و سخت افزارهای جدید برای خدمت رسانی بهتر صورت گرفته است.
سردار کریمی با تاکید براین که سیاست نیروی انتظامی بهبود خدمت رسانی در حوزه امنیت و خدمات اجتماعی است، افزود:سازمان وظیفه عمومی نیز در راستای همین سیاست ها کاهش مراجعات حضوری به چهره را در دستور کار خود قرار داده ودر تلاش هستیم خدمات الکترونیک و از راه دور را تقویت کنیم .
پانزدهمین نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی ایپاس ۲۰۱۶ از تاریخ 25 تا29 مهر ماه 1395 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 18 =