سربازی

کسری سربازی تا 24 ماه

اقتصاد آنلاین : رییس تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان، ‌دانشگاه را پشتوانه‌ی علمی خوبی برای ایجاد امنیت دانست و گفت: طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌های دانشجویی یا مقالات علمی که به فرمانده انتظامی خوزستان در راستای نظم و امنیت کمک کنند، متناسب با طرح از مزایای کسر خدمت از یک تا ۲۴ ماه برخوردار می‌شوند.
سرهنگ حکیم عبدالهی  ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و اولین روز آغاز سال تحصیلی، پیشاپیش هفته‌ ناجا را نیز تبریک گفت و اظهار کرد:‌ امروز رویکرد پلیس از برخوردهای انتظامی صرف به جامعه‌محوری و بهره‌گیری از دانش علمی تبدیل شده است؛ در این زمینه نقش چهره‌های دانشگاهی، تحقیقات علمی و اساتید از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

کسر خدمت تا ۲۴ ماه برای طرح‌های پژوهشی حوزه نظم و امنیت
عبدالهی گفت: طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌های دانشجویی یا مقالات علمی که به فرمانده انتظامی خوزستان در راستای نظم و امنیت کمک کنند، متناسب با طرح از مزایای کسر خدمت از یک تا ۲۴ ماه برخوردار می‌شوند؛ پس از دریافت طرح‌ها، یک شورا برای تصمیم‌گیری تشکیل و طرح‌های متناسب با اولویت‌ها انتخاب می‌شوند؛ این پروپوزال‌ها سپس برای تصمیم‌گیری نهایی به پژوهشگاه مطالعات نیروی انتظامی در تهران ارسال می‌شوند. هم‌چنین این طرح‌ها حمایت‌های مالی متناسب با ارزش مالی طرح دریافت می‌کنند.
وی با اشاره به این‌که‌ امروز چهارمین نشست تعاملی و علمی با فرماندهی انتظامی خوزستان با دانشگاهیان، با حضور رییس دانشگاه شهید چمران برگزار شد، گفت: راهکارهای گسترش نظم و امنیت، هدایت طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های اثربخش متناسب با مأموریت‌های ناجا، برگزاری کارگاه‌های علمی و دوره‌های آموزشی مؤثر برای کارکنان و … از مهم‌ترین موارد مطرح‌شده در این نشست بود.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 8 =