پیشرو صنعت امین

پیشرو صنعت امین

معرفی شرکت پیشرو صنعت امین

اراده دهنده خدمات: برش لیزری، ساخت تندیس، ساخت فنر، ساخت انواع قطعات صنعتی، خمکاری، مجموعه سازی و…

 

پیشرو صنعت امین، اولین قدم‌های خود را در سال 1375 به عنوان یک کارگاه کوچک فنرسازی در شهر رشت برداشت. کارگاهی که با تلاش، تعهد و پشتکار رفته رفته گسترش پیدا کرد و به عنوان مرجع فنرسازی شهرستان و سپس استان با نام فنرسازی امین شناخته شد. تولید انواع فنرهای کششی، فشاری، شاخکدار، حلزونی، جک، لوله‌بازکنی و کوپلینگ با دقت و کیفیت مثال‌زدنی از مجموعه‌ی فعالیت‌هایی بوده که باعث پیشرفت روزافزون فنرسازی امینِ آن روزها شد.

انجام خدمات برش‌کاری، تراش‌کاری، ریخته‌گری، قالب‌سازی، خم‌کاری، ساخت و مونتاژ قطعات صنعتی قدم به قدم به گستره‌ی فعالیت مجموعه اضافه شد تا بالاخره در سال 1396 فنرسازی امین با هدف گسترش فعالیت‌های خود در عرصه‌ی صنعت، اقدام به تغییر محل کار به یک کارگاه صنعتی مجهزتر نمود. تغییر مکانی که با ثبت نام پیشرو صنعت امین و با هدف ورود به عرصه‌ی رقابت کشوری انجام شد. پیشرو صنعت امین با افتخار، تنها واردکننده و دارنده‌ی دستگاه CNC برش لیزری فلزات در استان گیلان بود. عنوانی که هنوز هم با گذشت چند سال در اختیار این مجموعه قرار دارد.

برش انواع ورق‌های آهنی، استیل، گالوانیزه و … با ضخامت‌های متفاوت، بدون وقوع مشکلات و معضلات ناشی از دستگاه‌های مشابه برش فلزات نظیر واترجت و پلاسما و صرفه‌ی اقتصادی بیشتر نسبت به دستگاه برش وایرکات از ویژگی‌های دستگاه CNC لیزر به حساب می‌آید.

اکنون پس از گذشت چند سال، با افتخار اعلام می‌داریم که مجموعه‌ی پیشرو صنعت امین جزء پیشرفته‌ترین کارگاه‌های صنعتی شمال کشور در حوزه‌ی طراحی و تولید قطعات صنعتی و فنری می‌باشد.

 

پیشرو صنعت امین

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 13 =