پاکت پستی

نکات پاکت پستی برای ارسال نامه

نکات مورد استفاده پاکت پستی برای ارسال نامه

آدرس گیرنده یکی از مهمترین بخش اطلاعات درج شده بر روی پاکت پستی شماست. دستگاه های پردازش خودکار پست الکترونیکی ابتدا آدرس­های مختلف را از قسمت پایین به بالا می خوانند و بعد به دنبال شهر، استان و کد پستی می گردند. سپس بعد از پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز به سراغ آدرس تحویل گیرنده می­روند.

اگر دستگاه ها نتوانند یکی از خطوط مدنظرشان را پیدا کنند، این امکان بوجود می­آید که تحویل نامه پستی شما یا به تأخیر بیفتد یا به آدرس اشتباهی فرستاده شود. هرگونه اطلاعاتی در زیر خط آدرس تحویل (یک آرم، یک شعار یا یک خط توجه) می­تواند دستگاه­ها را سردرگم کرده و روند ارسال نامه شما را دچار مشکل کند.

نکات مورد استفاده برای ارسال نامه

باید توجه داشته باشید برای ارسال نامه رعایت موارد زیر حائز اهمیت است:
  • همیشه آدرس و کد پستی را در همان طرف گیرندۀ نامه پستی خود قرار دهید.
  • در نوشتن آدرس از نقطه گذاری پرهیز کنید.
  • ایجاد یک فاصله بین اسم شهر و استان مد نظرتان.
  • استفاده از جوهر سیاه بر روی کاغذ سفید یا سبک.
برچسب آدرس

اگر از برچسب آدرس استفاده می کنید، حتماً اطلاعات مهم را قطع نکنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که برچسب­های شما صاف و مسطح است. دستگاه های پردازش نامه برای خواندن اطلاعات کج یا شیب دار مشکل دارند.

پاکت پستی

پاکت پستی که برای ارسال نامه های خود استفاده می­کنیم، یک بسته بندی معمولی است که معمولاً از مواد نازک و صاف ساخته شده است. و به گونه ای طراحی شده است که یک شیء مسطح مانند نامه یا کارت را در خود جای دهد.

از آنجا که پاکت­های پستی از کاغذ ساخته شده­اند. قابل تزئین با گرافیک و متن اضافی علاوه بر اطلاعات پستی لازم هستند. مدتهاست که این موضوع یکی از ویژگی های مفید در صنعت پاکت­های پستی قلمداد می ­شود.­ چرا که پاکتهای چاپی سفارشی نیز به یک روش بازاریابی محبوبی برای مشاغل کوچک تبدیل شده اند.

اطمینان از بسته بندی مناسب

باربری ها غالبا از اهمیت بررسی انواع مناسب جعبه ها یا پاکت ها برای مواردی که قصد ارسال آنها را دارند غفلت می کنند. این امر می تواند خسارت هایی را در طول راه به دنبال داشته باشد ، گاهی اوقات حتی منجر به پاره شدن مرسوله و یا آسیب آن می شود. بنابراین همیشه مطمئن شوید که مناسب ترین جعبه ها یا پاکت ها را برای مرسوله خود انتخاب کرده اید.

پاکت ها همچنین دارای انواع مختلفی هستند. پاکت حبابدار، پات نایلون مشکی ، پاکت متالایز و پاکت لمینت. آنها همچنین می توانند ابعاد مختلفی داشته باشند ، از C10 (28 در 40 میلی متر) تا C0 (917 در 1297 میلی متر)، بنابراین باید بتوانید نیازهای مناسب خود را پیدا کنید. حتی می توانید از آنها در حمل و نقل بین المللی کالاهای بزرگتر، مانند بسته ها و پالت ها تخصصی استفاده کنید.

نکات مورد استفاده برای ارسال نامه

پاکت پستی نامه حبابدار

پاکت نامه حبابدار یکی از بزرگترین اختراع صنعت بسته بندی هستند. میلیون ها شرکت و خرده فروش هر روز از پاکت های حبابدار برای سازماندهی موجودی، حمل کالاهای شکننده و تهیه بسته بندی مطمئن برای کالاهای ارزشمند استفاده می کنند. با رونق تجارت اینترنتی، پاکت های حبابدار از همیشه محبوب تر گشته اند.

پاکت نامه های  حبابدار هزینه حمل و نقل را کاهش می دهند و از مواد محافظت می کنند. که می تواند میزان ادعاهای خسارت شما را کاهش داده و سودتان را افزایش دهد. پاکت های نامه حبابدار به طور قابل توجهی سبک تر از سایر پاکت های محافظتی است که با نایلون حبابدار در داخل پر شده اند.

در حقیقت، یک نامه، اندازه متوسط ​​به طور متوسط ​​حدود نیم گرم وزن دارد. این وزن حداقل تنوع گسترده ای از گزینه های حمل و نقل داخلی و بین المللی را در اختیار شما قرار می دهد که هزینه حمل و نقل شما را کاهش می دهد.

ویژگی محصولات پستی

یکی دیگر از ویژگی های جذاب محصولات پستی، کارتن لمینت است که به راحتی قابل استفاده هستند. به جای استفاده از بسته بندی حبابدار یا کاغذ حمل، می توانید از  کارتن های لمینت به عنوان روشی برای بسته بندی و ارسال وسایل مد نظر خود استفاده کنید.

کارتن لمینت

یک کارتن لمینت دارای یک برگه چاپ شده در بیرون کارتن است. که با یک لایه محافظ از پلاستیک سطح بیرونی آن را پوشانده است. برای طراحی کارتن می توان از لمینت های براق و مات موجود استفاده کرد که توسط یک دستگاه لمینیت مخصوص استفاده می شوند. ورقه لمینت محافظت عالی در برابر گرد و خاک، رطوبت و سایش فراهم می کند. لمینت نیز به دلایل زیبایی شناسی و گشترۀ باز آن در طراحی و چاپ، بسیار محبوب است. کارتنی که برای ارسال مرسولات خود سفارش می دهید. از قسمت بیرونی لمینیت شده و از قسمت داخلی با کارتنی از مواد تشکیل شده محکم و با کیفیت ساخته شده است. جعبه کارتن بخاطر تمامی این ویژگی ها بسیار محبوب هستند. با انتخاب کارتن لمینه می توانید از ایمنی محصول خود اطمینان حاصل کنید.

جهت مطالعه (متن دعوتنامه رسمی و اداری به فرم‌ های مختلف ) اینجا کلیک کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 16 =