موافقت سازمان وظیفه عمومی با تعجیل تاریخ اعزام به خدمت سربازی

موافقت سازمان وظیفه عمومی با تعجیل تاریخ اعزام به خدمت سربازی

به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا ، سرهنگ رحمان علیدوست در گفتگو با خبرنگار ما گفت : با توجه به افزایش محدود ظرفیت پذیرش نیروهای مسلح مشمولان دارای برگ آماده به خدمت ، با تاریخ های اعزام در سال 1395 می توانند با مراجعه پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www. Vazifeh.police.ir بخش سامانه خدمات اینترنتی دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) به صورت غیر حضوری یا با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) نسبت به ثبت درخواست تعجیل در موعد اعزام به خدمت خود اقدام کنند .
این مقام مسئول افزود : سازمان وظیفه عمومی ناجا نیز با در نظر گرفتن ظرفیت های موجود مراکز آموزش نیروهای مسلح نسبت به موافقت با درخواست مشمولان اقدام می کند .
وی خاطر نشان کرد : مشمولان می توانند پس از ثبت درخواست ، نتیجه درخواست خود را پس از یک هفته از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) اخذ کنند .
علیدوست در ادامه تاکید کرد : ظرفیت ایجاد شده محدود بوده و مشمولانی که زودتر نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند در اولویت اعزام به خدمت قرار خواهند گرفت .

6 پاسخ
  1. بیژن
    بیژن می گوید:

    سلام خیلی خیلی سپاس ازت بابت جوابی که دادین فقط اینکه گفتین امکانش برای یکم تیر است منظورتون چی بود مثلا برای شهریور ماه یا مهرماه هم میشود ممنون میشم اینم راهنمایی کنید باسپاس

    پاسخ
  2. بیژن
    بیژن می گوید:

    میخواستم منظور جناب سرهنگ علی دوست درمورد مطلب تمدید وتعجیل افراد متقاضی در سال 96 یعنی چه دوم اینکه فرمودند تمدید یا تعجیل تا پایان اردیبهشت ماه امکان پذیر نیست یهنی چی قشنگ متوجه نشدم میخواستم راهنمایی منو بکنید تا منظور ازاین مطلب را قشنگ بفهمم خلاصه هم اگه بگید متوجه میشوم خیلی خیلی سپاس گذارم ازلطفتون ادمین عزیز

    پاسخ
    • Admin
      Admin می گوید:

      سلام
      یعنی هیچکس نمیتونه درخواست جلو انداختن خدمتش به تاریخ یک اردیبهشت رو بده. اما این امکان برای یک تیر هست. این موضوع برای به تعویق انداختن خدمت هم صدق میکنه.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 12 =