خدمت سربازی

ملی پوشان سربازی خود را در سازمان های نیروهای مسلح سپری می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: معاون وظیفه عمومی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: اعضای تیم ملی، می‌توانند خدمت سربازی خود را در یکی از سازمان‌های نیروهای مسلح زیر نظارت وزارت ورزش سپری کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از خوی، سرهنگ حبیب جعفرزاده معاون وظیفه عمومی انتظامی استان آذربایجان‌غربی  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت سربازی یک وظیفه مقدس است و امام خمینی (ره) در این باره فرمودند در رژیم اسلامی کار، کار خدائی است و سرباز، سرباز خداست و قوی است، کاری بکنید که خودتان هم ساخته بشوید، همانطور که سربازهای صدر اسلام در حالی که سربازی می‌کردند وظایف صوریه اسلام را هم به تمام معنا بجا می‌آوردند.
وی افزود: معرفی نامه‌های قبلی از تاریخ نوزدهم مرداد ماه امسال فاقد اعتبار بوده و برگه‌های جدید نیز از این پس از طریق پست به آدرس مشمولان ارسال نشده و مشمولان موظف هستند یک هفته قبل از تاریخ اعزام به خدمت نسبت به دریافت آن از طریق دفاتر پلیس+۱۰ اقدام کنند.
معاون وظیفه عمومی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به نحوه خدمت ورزشکاران مشمولی که از طرف فدراسیون‌های ورزشی به عضویت تیم‌های ملی برگزیده شده‌اند، تصریح کرد: با درخواست وزارت ورزش و جوانان و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، ذی نفعان می‌توانند خدمت مقدس سربازی خود را پس از طی دوره آموزش نظامی در یکی از سازمان‌های نیروهای مسلح زیر نظارت وزارت ورزش و جوانان در تیم‌های ملی سپری کنند.
سرهنگ جعفرزاده بیان کرد: سربازان جوان همواره در خط مقدم و بازوان قوی نیروی مسلح کشور در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی هستند و باورهای دینی سربازان باید تقویت و نیز روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی در آن‌ها ایجاد شود.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =