مطالبات فرهنگیان را قبل از شروع سال تحصیلی پرداخت می‌کنیم

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: اگر دولت مبلغ مورد نیاز ما را تامین کند در پرداخت مطالبات فرهنگیان تاخیر نمی‌کنیم و قبل از شروع سال تحصیلی جدید عمده مطالبات و پاداش بازنشگستگان را پرداخت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»؛ محمد فاضل امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه اختتامیه هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد ویژه دانش‌آموزان، فرهنگیان و دانشجومعلمان در مدرسه دارالفنون اظهار داشت‌: در مدارس پسرانه شهر تهران با مشکل کمبود نیرو مواجه هستیم.

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان یادآور شد: اگر دولت مبلغ مورد نیاز ما را تامین کند در پرداخت مطالبات فرهنگیان تاخیر نمی‌کنیم و قبل از شروع سال تحصیلی جدید عمده مطالبات و پاداش بازنشگستگان را پرداخت خواهیم کرد.

وی افزود: 3 هزار میلیار تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات فرهنگیان مورد نیاز است و لازم به ذکر است مقدار جزئی نیز از مطالبات نیروهای حق‌التدریس باقی مانده است که در صورت تأمین اعتبار پرداخت می‌شود.

فاضل درباره شیوه‌های جذب نیرو در آموزش و پرورش گفت: همه نیازها و نیروی انسانی آموزش و پرورش از طریق برگزاری آزمون تأمین نمی‌شود بلکه این یکی از شیوه‌های جذب نیرو است و در این آزمون جذب نیروهای پیش‌دبستانی از اولویت‌هاست.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 17 =