مشاوره اینترنتی خدمت سربازی ( نظام وظیفه ) برای ایرانیان خارج از کشور

مشاوره اینترنتی خدمت سربازی برای ایرانیان خارج از کشور

( نظام وظیفه – وظیفه عمومی )

 

 

عزیزان ساکن در خارج از ایران که امکان پرداخت هزینه مشاوره به صورت ریالی را ندارند، هم اکنون می توانند سوالات مرتبط با خدمت سربازی از جمله معافیت پزشکی، معافیت کفالت، اعزام به خدمت، خروج از کشور، معافیت تحصیلی و… را از طریق همین صفحه یا دیگر صفحات مشاوره خذمت سربازی وبسایت نقشه را پرسیده و هزینه مشاوره را از طریق درگاه رمز ارز، با هر رمز ارزی که می خواهند (معادل 10 دلار) پرداخت نمایند.

 

شما عزیزان می توانید پس از پرداخت، سوال خود را در همین پست کامنت کرده و یا به آدرس info@naghsheyerah.ir ارسال نمایید.

 

ورود به صفحه پرداخت

 

 

3 پاسخ
  1. رضاقنبری
    رضاقنبری می گوید:

    سلام خسته نباشین من رفتم برای شورا که جواب اخر بگیرم بهم گفت تست تیلت مثبت شده ، فعلا بهم ۶ ماه معافیت موقت پزشکی دادن ، میخواستم بدونم معاف دائم میشم یا نه چجوری هستش

    پاسخ
    • Admin
      Admin می گوید:

      سلام
      قاعدتا باید معاف دائم میشدید. اما حالا که معافیت موقت دادن، احتمالا بعد از گذشت 6 ماه، دوباره ازتون تست تیلت رو بگیرن. اگر جواب تست دومتون هم مثبت بشه که به احتمال خیلی زیاد میشه، معافیت دائم رو دریافت خواهید کرد.
      سوال دیگه ای باشه در خدمتیم.

      پاسخ
  2. بهداد راستی اردکانی
    بهداد راستی اردکانی می گوید:

    سلام روز بخیر،ببخشید من دانشجو انتقالی از خارج کشور به ایران هستم و هم اکنون درحال تحصیل در دانشگاه هستم،ضمنا کارت پایان خدمت هم دارم،ایمیلی با مضمون زیر دریافت کردم که در پایین خدمت شما ارسال میکنم:

    «دانشجوي محترم»
    براساس مجوز صادره از سوي ستاد كل نيروهاي مسلح، كليه دانشجويان گروه هاي پزشكي كه تا پايان سال 1397 در خارج از كشور در دانشگاه هاي مورد تاييد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از مقطع ديپلم مشغول به تحصيل شده‌‌‌اند بايستي تا قبل از تاريخ 10 / 6 / 1400 نسبت به ثبت درخواست معافيت تحصيلي و يا تكميل مدارك در سامانه تسهيلات ارزي و مشمولين مركز خدمات آموزشي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و همچنين سامانه ميخك اقدام نمايند.
    بديهي است با توجه به مهلت تعيين شده از سوي سازمان وظيفه عمومي، درخواست هايي كه پس از تاريخ مذكور در سامانه موحد ثبت شود، ترتيب اثر داده نخواهد شد.
    باسپاس
    سامانه مديريت يکپارچه خدمات کنسولي

    حالا سوال بنده ابن است که با توجه به اینکه بنده کارت پایان خدمت دارم ایا نیازی به اقدام برای این پیام برای بنده هست یا خیر(با توجه به اینکه عموما دانشجو ها انتقالی خارج از کشور به دانشگاه ها ایران دارای معافیت دایم یا کارت پایان خدمت نمی باشند ایا برای بنده که کارت پایان خدمت دارم نیازی به اقدام هست یا خیر؟)

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =