خدمت سربازی

مراحل و مدارک لازم برای اعزام به خدمت سربازی

مراحل و مدارک لازم برای اعزام به خدمت سربازی

مدارک لازم جهت اعزام به خدمت چه مواردی است؟

نظام وظیفه و خدمت سربازی یکی از مراحل زندگی پسران در جامعه است ٬ مرحله ای پر فراز و نشیب ٬ همراه با استرس های خاص خود. در این مطلب قصد داریم به کلیات و همچنین روال اعزام به خدمت سربازی اشاراتی داشته باشیم . در اینجا در نظر دارد مشمولین نظام وظیفه را در مورد اعزام به خدمت سربازی راهنمایی کند . در واقع مشمولین می توانند  اطلاعات جامع و کاملی درباره مدارک اعزام به خدمت و نحوه پرکردن آن بدست آورند . با ما همراه باشید تا درباره ی تمامی مراحل اعزام به خدمت در این مقاله صحبت خواهیم کرد .

 

مراحل اعزام به خدمت سربازی

مراحل اعزام به خدمت سربازی از مسائل مهمی است. که مشمولین باید با دقت و آگاهی  آنها را پشت سر بگذارند. از اولین مراحل اعزام به خدمت سربازی که مشمولین باید آن را انجام دهند دریافت دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی از دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی یا همان پلیس +۱۰ می باشد . مشمولین باید به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کرده و دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی را دریافت کنند . مشمولین موظف هستند یا دقت دفترچه را مطالعه کرده  و به تمام نکات آن توجه کنند . بعد از پر کردن فرم ها و کامل کردن مدارک مورد نیاز آنها را به نزدیک ترین مرکز خدمات الکترونیکی انتظامی تحویل دهند .

مشمولین باید درخواست خود را در سامانه ثبت کنند . پس از ثبت درخواست توسط کارکنان پلیس +۱۰ برگه ی سفید هولوگرام دار به مشمولین داده می شود . زمان اعزام به خدمت مشمولین معمولا ده روز قبل از تاریخ اعزام به خدمت از طریق مراکز خدمات الکترونیک انتظامی به مشمولین داده می شود . این برگه معرفی نامه شامل آدرس مرکز آموزشی و محل اعزام مشمولین می باشد . البته این نکته نیز قابل ذکر می باشد که مشمولینی که در زمان قانونی برای اعزام به خدمت اقدام می کنند می توانند تاریخ پیشنهادی خود را نیز برای اعزام به دفاتر الکترونیک انتظامی اعلام نموده و درخواست خود را ثبت کنند .

جهت مطالعه مقاله ( آشنایی با وظایف و خدمات دفاتر پیشخوان دولت ) اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + سیزده =