سردار کریمی

شرکت ۱۰۰ هزار سرباز در طرح مهارت آموزی سربازان

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی: تا پایان سال ۱۰۰ هزار سرباز در طرح توانمندسازی و مهارت آموزی شرکت می‌کنند.

تا پایان سال یکصد هزار سرباز در طرح مهارت آموزی شرکت می کنندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار کریمی در ارتباط تلفنی با خبر ۲۱ شبکه یک سیما افزود: تاکنون ۱۴۰ هزار سرباز برای شرکت در آزمون مهارت آموزی ثبت نام کرده اند که ۳۶ هزار نفر از آنان دو مرحله آزمون را طی کرده اند.
وی گفت: این تعداد کسانی هستند که پیش از ورود به سربازی مهارت هایی داشتند و در این آزمون ها در زمینه مهارتشان مورد سنجش قرار گرفته اند.
سردار کریمی افزود: تاکنون نیروهای مسلح به ۵۱ هزار سرباز آموزش های مهارتی داده اند.وی گفت: به سربازانی که در این آزمون ها موفق می شوند گواهی مهارت نیروهای مسلح که به تأیید سازمان فنی و حرفه ای رسیده است ، اعطا می شود.­
جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی افزود: از مهارت های این سربازان در دوران خدمت استفاده می شود و سربازانی که مهارت هایی را در دوران خدمت کسب می کنند از آن پس از پایان خدمت استفاده خواهند کرد.
سردار کریمی گفت: سربازان بخشی از این آموزشها را در پادگانها و بخش دیگر را در اوقات فراغتشان فرا می گیرند.
وی با بیان اینکه تلاش می کنیم هر سرباز در دوران خدمت یک مهارت را بیاموزد ، افزود: مرحله سوم آزمون مهارت آموزی سربازان ۹ اسفند برگزار می شود.سردار کریمی گفت: برای آموزش مهارت ۲۰۰ هزار سرباز در سال آینده برنامه ریزی کرده ایم.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

 

«برای دریافت مشاوره اینترنتی خدمت سربازی روی این لینک کلیک نمایید

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سه =