سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
Seminar on Digital Marketing in the Tourism and Hospitality Industry
به همراه ۸ کارگاه تخصصی و برگزاری رسمی جلسات مذاکره B2B بین فعالان گردشگری و فعالان صنعت بازاریابی و تبلیغات
زمان برگزاری: سمینار- چهارشنبه ۲۴ مرداد، کارگاه های تخصصی پنجشنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ مرداد ۹۷ – هتل بین المللی لاله تهران
با اعطاء گواهینامه رسمی شرکت در سمینار و کارگاه ها از طرف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، موسسه کسب ناب و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا
با ورود فناوری های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش و تبلیغات، این مفاهیم متحول شده و نیازمند آشنایی کلیه سطوح سازمانی با این تحول جدید است. هزینه ی پایین، قابلیت سنجش دقیق، منعطف بودن و البته الزام به نگاه دقیق و هوشمندانه از ویژگی های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) است. ورود ابزارهای دیجیتال در صنعت گردشگری و مهمان نوازی باعث شده شیوه های بازاریابی، فروش و تبلیغات در این صنعت هم متحول شود.
بهینهسازی برای موتورهای جستجو، تبلیغات در گوگل، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی ایمیلی و ویدیو مارکتینگ، برخی از ابزارهایی است که می تواند کسب کار های حوزه گردشگری را در حوزه بازاریابی دیجیتال توانمند سازد.
این رویداد فاخر در صنعت گردشگری و مهمان نوازی متشکل از سمینار یک روزه، ۸ کارگاه تخصصی و جلسات مذاکره B2Bمی باشد که طی سه روز برگزار می شود.
در روز اول و در صحن سمینار نکات و مسائل مدیریتی، اجرایی و کاربردی دیجیتال مارکتینگ ارائه و بحث می شود. در روز دوم و سوم به صورت تخصصی ۸ عنوان از مهم ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در ۸ کارگاه ۲ ساعت ارائه می شود. در طی برگزاری سمینار و کارگاه ها و در دو ساعت آخر سمینار به طور رسمی جلسات مذاکره B2B ما بین فعالان صنعت گردشگری و آژانس ها و شرکت های فعال در صنعت تبلیغات، بازاریابی و بازاریابی دیجیتال برگزار می شود.
پس از برگزاری موفق اولین سمینار تخصصی بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و پنج رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ توسط گروه بازاریابی کسب ناب (کارگروه سابق بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)، این سمینار با حمایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار می شود. کارگاه های تخصصی این رویداد نیز با همکاری گروه بازاریابی دیجیتال و تحلیل بازار دفتر پنتد دانشگاه صنعتی شریفطراحی شده است.
لازم به ذکر است به شرکت کنندگان در این سمینار و کارگاه های آن، گواهینامه شرکت در سمینار و کارگاه ها از طرف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، موسسه کسب ناب و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا (در بلیط طلایی) اعطاء می شود.
سرفصل های سمینار:
۱.مفاهیم و تعاریف بازاریابی نوین در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
آقای اشکان بروج – مدیر آکادمی گردشگری
۲.معرفی پلتفرم های آنلاین B2B در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
آقای امیر حسین جعفری – مدیر عامل شرکت علاء الدین
۳.بازاریابی دیجیتال مقاصد گردشگری
آقای جعفر با پیری – دکترای مدیریت گردشگری و مترجم اصلی کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی برای مقصدهای گردشگری
۴.نقش محتوای تولید شده توسط کاربران در بازاریابی دیجیتال خدمات گردشگری و مهمان نوازی
آقای کامران عسگری – مدیر عامل وبسایت لست سکند
۵.بازاریابی دیجیتال در شبکههای اجتماعی – ارائه تجربیات موفق در شبکه های اجتماعی
امیدرضا کاظمی – مدیر کل هتل سرای عامریها
۶.چالش های دیجیتال مارکتینگ در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
آقای مهدی عنبر- معاون سابق گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران
۷.استارتاپها و استراتژی های اثربخش بازاریابی دیجیتال در مراحل مختلف کسب و کار
خانم کتایون سپهری – مدیر عامل شتابدهنده و شرکت سرمایهگذاری جسورانه منش
۸.فرایند اجرایی و مراحل حقوقی گرفتن وب سرویس های گردشگری
آقای علی تیماجچی – مدیر عامل شرکت فرانگر
۹.بازاریابی و تبلیغات در صنعت هتلداری
آقای عباس بیدگلی- معاون بهرهبرداری خدمات شرکت توسعه گردشگری ایران
۱۰.ضرورت شکل گیری شرکتهای تخصصی بازاریابی و تبلیغات گردشگری
آقای محمد ابراهیم لاریجانی – مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور
برگزاری جلسات رسمی مذاکره B2B
در این جلسات مذاکره فعالان صنعت گردشگری و مهمان نوازی می توانند با حضور در میزهای مذاکره B2B با آژانس ها و شرکت های فعال در صنعت تبلیغات، بازاریابی و بازاریابی دیجیتال به صورت مستقیم مذاکره کنند.این مذاکرات مستقیم می تواند به توسعه شبکه کاری و تجاری بین فعالان صنعت بازاریابی و تبلیغات و فعالان صنعت گردشگری و مهمان نوازی بسیار موثر باشد.
کارگاه های تخصصی:
۱.آنالیتیکس و تحلیل در دیجیتال مارکتینگ (Google Analytics, Heap)
آقای میرهادی رادی – مدیر گروه بازاریابی دیجیتال و تحلیل بازار دفتر پنتد دانشگاه صنعتی شریف
۲.بهینهسازی برای موتورهای جستجو (SEO)
آقای رضا شیرازی مفرد – موسس و مدیر وب سایت های وب ۲۴ و سئو ۲۴
۳.تبلیغات در گوگل (Google AdWords) و تبلیغات آنلاین (Online Display Advertising)
آقای امیرحسین امیری – دارای مدرک Google AdWords از گوگل
۴.بازاریابی شبکههای اجتماعی (Social Media Marketing)
آقای اشکان بروج – مدیر آکادمی گردشگری – مدرس و متخصص بازاریابی شبکه های اجتماعی
۵.بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
آقای مهدی فریمانی- دانش آموخته MBA دانشگاه صنعتی شریف
۶.بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
آقای بابک نقاش – مدرس و مشاور ارشد تولید و بازاریابی محتوا
۷.اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
آقای مهدی فروغی – دانش آموخته MBA دانشگاه صنعتی شریف – مدیر بازاریابی بیمیتو
۸.ویدیو مارکتینگ (Video Marketing)
تخفیف:
۱۰% تخفیف با کد تخفیف visit
https://evand.com/tourismdm
در صورتی که تمایل به ثبت نام، از طریق فرم دارید؛ می توانید فرم ثبت نام را از لینک زیر دریافت کرده و پس از تکمیل به دبیرخانه ارسال فرمایید.
تلفن دبیرخانه :۶۶۵۱۰۹۲۲ ، ۶۶۵۲۱۵۳۷ فکس : ۸۹۷۸۶۱۴۸
کانال تلگرام: https://t.me/UT_CM
دیدگاهتان را بنویسید
می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟خیالتان راحت باشد :)