راه‌ اندازی ناوگان حمل‌ و نقل دانش‌ آموزان تا سال آینده

معاون شهردار تهران از راه‌اندازی ناوگان حمل‌ونقل دانش‌آموزان تا سال آینده خبر داد.

مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم رونمایی از برچسب سرویس‌های مدارس تهران گفت: با توجه جمعیت حدود یک میلیون و صد هزار دانش آموزان و ٧� � هزار نفری دانشجویان، از هر ٥ نفر یک نفر برای اول مهر مهیا می شود و با توجه به جمعیت ٨ میلیونی شهر تهران این عدد قابل توجهی است. این برچسب نمادی است از توجه به اهمیت سرویس مدارس چراکه اطمینان از ایمنی وسیله نقلیه امری مهم و حیاتی است.

حسینی گفت: ما به دنبال آن هستیم به سمتی برویم که سرویس مدارس، خودروی ممتاز و مشخصی از دیگر وسایل نقلیه موجود باشد.

وی با تأکید بر موضوع سلامت راننده سرویس مدارس گفت: علاوه بر سلامت روانی و فکری راننده و عدم اعتیاد رانندگان، دانش آموزان نیز باید آموزش ببیند که چه رفتارهایی باید در حین سوار و پیاده شدن انجام دهند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه خودروهای دیگر در مواجهه با سرویس مدارس باید به این خودروها به چشم یک اولویت ترافیکی نگاه کنند افزود: باید با در نظر گرفتن تمام وجوه، اطمینان خاطری را برای والدین دانش آموزان ایجاد کنیم و امیدواریم اولیا نیز این دغدغه را داشته باشند و اشکالات احتمالی را به اطلاع مدارس، پلیس و شهرداری برسانند.

وی در حاشیه این مراسم، در جمع خبرنگاران در پاسخ به تسنیم درباره اضافه‌شدن ناوگان حمل‌ونقل مجزای سرویس مدارس گفت: علی رغم مشکلات اضافه کردن یک ناوگان حمل‌ونقل، سعی داریم تا سال آینده ناوگان مجزایی برای حمل‌ونقل دانش آموزان و مشابه استانداردهای جهانی راه‌اندازی کنیم که در این ناوگان از میدل‌باس‌هایی با مشخصات خاص استفاده خواهیم‌ کرد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =