خبرگزاری فارس

دانشکده رسانه خبرگزاری فارس دانشجو می‌پذیرد

دانشکده رسانه خبرگزاری فارس دانشجو می‌پذیرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشکده رسانه خبرگزاری فارس با اتصال به شبکه بزرگ و تاثیرگذار رسانه‌ای کشور از میان علاقه مندان به رشته‌های، خبرنگاری، روابط عمومی، عکاسی خبری، گویندگی و دوبله، سینما ـ تدوین فیلم، انیمیشن، مدیریت کسب و کار، هنرهای دیجیتال  ـ گرافیک متحرک، مترجمی زبان انگلیسی،‌ مترجمی خبر انگلیسی و مترجمی همزمان در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو در دانشکده رسانه  فارس برای مهرماه بدون کنکور و بر اساس شرط معدل است. باید به این نکته اشاره کرد که از مهمترین ویژگی‌های دانشکده رسانه خبرگزاری فارس می‌توان بهره مندی از اساتید و فعالان رسانه‌ای کشور، آموزش‌های کارگاهی و مهارت محور در استودیوهای تخصصی هر رشته، اعطای وام برای شهریه، تقسیط شهریه، بورس تحصیلی دانشجویان نخبه، حمایت از ایده های رسانه دانشجویان در مرکز نوآوری و اتصال به شبکه بزرگ رسانه‌های کشور برای اشتغال دانشجویان اشاره کرد.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت دانشکده http://faculty.farsnews.ir/  مراجعه کنند، داوطلبان همچنین می توانند برای ثبت نام با با شماره تلفن ۴۲۰۸۲۰۰۰-۰۲۱ تماس گرفته یا عدد ۵ را به شماره۵۰۰۰۱۰۱۴ به صورت پیامک ارسال کنند تا به جمع بزرگترین و تاثیر گذار ترین رسانه کشور بپیوندند.

بیشتر بخوانید:

سامانه سخا پلیس / سامانه خدمات الکترونیک نظام وظیفه

جهت مطالعه (متن دعوتنامه رسمی و اداری به فرم‌ های مختلف ) اینجا کلیک کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =