تبلیغات ارزان در گوگل

تبلیغات ارزان در گوگل چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟

تبلیغات ارزان در گوگل چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟

تبلیغات ارزان در گوگل یعنی جستجو در گوگل با بیش از ۵٫۵ میلیارد جستجو در روز، تقریبا ۷۵ درصد کل جستجو های وب در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده است.

با تبلیغات ارزان در گوگل، شانس این را دارید که با این رقم جست ‌و جوی روزانه در گوگل، به مشتریانی که به خدمات شما نیاز دارند معرفی شوید.

تبلیغ در گوگل یکی از بهترین روش ها در جهت کسب هدفمند مشتری می باشد که به نسبت به تبلیغات در حوزه های دیگر مقرون به صرفه می باشد.

نکته مهم در تبلیغات در گوگل، علاوه بر هدفمند بودن اینگونه تبلیغات، آن است که هزینه تبلیغات به صورت کلیکی بوده و نمایش سایت در صفحه نخست گوگل برای شما هزینه ای در بر نخواهد داشت.

از دیگر روش های سفارش تبلیغات در گوگل، می توان به تبلیغات ماهانه گوگل اشاره کرد.

گوگل ادوردز یا گوگل ادز سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان، از طریق سایت ها و ابزار های مختلف گوگل، تبلیغات خود را به مشتریان نمایش می دهند.

معروف ترین شکل تبلیغات ادوردز، تبلیغات در موتور جستجوی گوگل است.

در اینگونه تبلیغات، تبلیغ ‌کنندگان برای نمایش نسخه ‌ای مختصر از تبلیغات برای کاربران وب، برای هر کلیک هزینه ‌ای پرداخت می ‌کنند.

از جمله موارد مهمی که می توانند تأثیر به سزایی بر موثر بودن تبلیغات ادوردز داشته باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

انتخاب کلمات کلیدی درست

تنظیم هزینه درست برای کلمات

تنظیمات صحیح برای هدف قرار دادن صحیح کاربران هدف

نوشتن تبلیغات جذاب و هدفمند

انتقال صحیح کاربران به صفحات سایت

و در نهایت سیاست درست و هدفمند در سایت برای جذب کاربران

بدیهی است که در صورت رعایت نکردن این موارد تبلیغات گوگل کارساز نخواهد بود.

امروزه بسیاری  از مشتریان برای جلب مشتری بیشتر و ارتقا سطح کسب و کار خود نیازمند به تبلیغ در فضای مجازی و در صدر آن تبلیغات در گوگل می باشند.

در تبلیغات گوگل ادوردز، تبلیغ به صورت متن کوتاهی در هر جایی از صفحه بالا یا پایین طبق سلیقه خودتان ظاهر می شود.

متن تبلیغی در بردارنده دو عنوان، توضیحات و لینک URL به سایت و یا صفحه ی خاصی از سایت است.

شاخص هایی که در تبلیغات گوگل ادوردز مهم هستند عبارت اند از:

هزینه بر اساس هر کلیک، شبکه نمایش تبلیغات گوگل، میزان ارتباط تبلیغ، رتبه تبلیغ، نرخ کلیک، سهم نمایش تبلیغ، امتیاز کیفیت و نرخ کلیک مورد انتظار می باشد.

پس از اینکه آگهی های خود را ایجاد کردید، برای اینکه  مطمئن شوید که آن ها به مشتریان نشان داده می شوند می توانید از ابزار پیش نمایش و تشخیص آگهی استفاده کنید یا آمار حساب خود را بررسی کنید تا دریابید که تبلیغات شما در حال اجرا است یا خیر.

تبلیغات ارزان در گوگل

هزینه تبلیغات در سیستم گوگل ادوردز و تبلیغات ارزان در گوگل

به طور کلی برای تبلیغات ارزان در گوگل و پرداخت به گوگل ادز دو راه داریم:

  • پرداخت با استفاده از حساب شخصی در خارج از کشور:

برای شارژ اکانت گوگل ادز به یک حساب بانکی معتبر در یکی از بانک‌ های خارج کشور نیاز دارید.

این نکته را فراموش نکنید که گوگل حساسیت بالایی به پرداخت ‌ها دارد و اگر شک کند که شما مقیم ایران هستید، حساب شما را مسدود می ‌کند.

خبر بسیار بد هم این است که گوگل هیچ پولی را به شما پس نمی‌ دهد و فرقی نمی کند که چه میزانی شارژ در حساب کاربری ‌تان دارید.

  • پرداخت توسط آژانس‌ های تبلیغاتی:

شرکت ‌های زیادی در ایران وجود دارند که می ‌توانند کار پرداخت را برای شما انجام دهند.

مهم‌ ترین مزیت استفاده از اینگونه آژانس های واسط، این است که پرداخت های تان مطمئن خواهد بود و هیچ مشکلی از این نظر برای حساب شما به وجود نخواهد آمد.

ایجاد اکانت گوگل ادوردز رایگان است و برای نمایش تبلیغات در گوگل هیچ هزینه ای پرداخت نمی‌کنید.

شما تنها به ازای کلیک بر روی تبلیغات هزینه پرداخت می‌کنید.

با توجه به کلمه کلیدی که کاربر انتخاب می کند و با توجه به انواع مختلف کسب و کار ها. ، هزینه کلیک برای هر کلمه کلیدی مقدار متفاوتی می باشد.

از آنجا که هر تبلیغ ‌دهنده می ‌تواند قیمت متفاوتی برای هر کلمه کلیدی پیشنهاد دهد. ، پس نرخ هر کلمه هم می ‌تواند متفاوت باشد.

بنابراین گوگل برای هیچ کلمه ‌ای از جانب خودش قیمت ‌گذاری نمی ‌کند.

بلکه شما و رقبایی که دارید بازار خود را ایجاد کرده و تعیین ‌کننده نرخ کلمات هستید.

هرچه کمپین تبلیغ‌ در گوگل شما کیفیت بالاتری داشته باشد و از طرف کاربران، بیشتر مورد استقبال قرار گیرد. ، هزینه ‌‌ای که برای آن می‌ پردازید کاهش می ‌یابد.

چگونه می توان در سیستم گوگل ادوردز تبلیغ کنیم؟

در گوگل ادوردز حداکثر هزینه به مقدار هزینه گفته می‌ شود که هر تبلیغ کننده به ازای هر کلیک بر روی متن تبلیغاتی خود با توجه به کلمه کلیدی که تعیین کرده است حاضر است پرداخت نماید.

حداکثر هزینه در گوگل ادوردز هم می تواند بر اساس یک کلمه یا عبارت کلیدی باشد. و هم می ‌تواند بر اساس اد گروپ یا گروهی مشخص گردد.

برای تبلیغ در گوگل ادوردز ابتدا باید کار با سیستم گوگل ادوردز را به صورت اصولی و صحیح یاد بگیرید.

پس از یادگیری ادوردز شما می توانید یک حساب ادوردز بسازید و سپس با استفاده از علم و دانش خودتان و هم چنین خدماتی که در سیستم گوگل ادوردز جهت شارژ حساب وجود دارد به تبلیغات بپردازید.

در بعضی موارد ممکن است که فرد اطلاعات کافی برای کار با سیستم گوگل ادوردز نداشته و یا وقت کافی را برای یادگیری این سیستم و یا مدیریت تبلیغات خود نداشته باشد.

در این صورت می ‌توانید با سفارش اکانت مدیریت شده گوگل، مدیریت تبلیغات گوگل خود را به شرکت ها و یا سازمان ‌ها و ارگان‌ های مختلفی که خدمات گوگل ادوردز را ارائه می دهند بسپارید. و تنها با دسترسی مستقیم به عملکرد تبلیغات ‌تان نظارت کنید.

 

تبلیغات ارزان در گوگل

مزایده در گوگل ادوردز

زمانی که تبلیغات و کلمات کلیدی مربوطه را در اکانت گوگل ادوردز خود ثبت کردید. برای شرکت در مزایده گوگل واجد شرایط خواهید بود.

به همان نسبت که رتبه آگهی، ضریبی از قیمت پیشنهادی برای هر کلیک و امتیازی بیشتر باشد. احتمال به دست آوردن جایگاه بالاتر در نتایج جست و جو نیز بیشتر می شود.

موارد موثر بر مثبت بودن نتایج استفاده از سیستم گوگل ادوردز:

  • متن جذاب و تحریک کننده و اصولی به منظور جذب هرچه بهتر و بیشتر کاربران هدف بنویسید.
  • از شیوه های صحیح و اصولی جهت ترغیب و انتقال کاربران ازتبلیغات ارائه شده در سیستم گوگل ادوردز به صفحات سایت مورد نظر استفاده کنید.
  • کلمه ‌های کلیدی منفی می ‌تواند به بهبود CTR (نرخ کلیک) شما کمک کند. بنابراین از این کلمات کلیدی غافل نشوید.
  • از کلمات کلیدی هدفمند، صحیح و اصولی استفاده کنید.
  • سیاستی درست در جهت نگهداری کاربرانی که از طریق سیستم گوگل ادوردز به سایت مورد نظر هدایت شده ‌اند را به کار ببرید.
  • تایمر شمارش معکوس یک روش موثر در ایجاد حس اضطرار در کاربران برای ترغیب آنها برای کلیک بر روی آگهی شما است. بنابراین فراموش نکنید که از تایمر شمارش معکوس استفاده کنید.
  • از تنظیمات صحیح و اصولی به منظور جذب کاربران هدف با استفاده از هدف گیری صحیح این کاربران استفاده کنید.
  • استفاده از کلید واژه اصلی در URL می ‌تواند باعث اعتماد بیشتر مخاطب به آگهی شما شود.
  • مدیریت هزینه درست برای هر کلیک بر روی کلمات کلیدی ارائه شده داشته باشید.
  • از مخاطب بخواهید کلیک کند.

 

سخن آخر

تبلیغات در صفحه اول گوگل کاملا هدفمند است.

این تبلیغات، آدرس سایت شما را تنها برای مشتریان به نمایش می‌گذارد.

کیفیت اجرای این تبلیغات، در نتایج به دست آمده موثر است.

بنابراین بهتر است کار را به دست کاردان بسپارید و از تجربه و تخصص آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

جهت مطالعه (متن دعوتنامه رسمی و اداری به فرم‌ های مختلف ) اینجا کلیک کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سیزده =