سردار کریمی

اولویت سازمان وظیفه عمومی ؛ تکریم ارباب رجوع و تقویت سامانه های خدمات رسانی

به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، “سردار ابراهیم کریمی ” در این گفتگو با تشریح اقدامات این سازمان در سال گذشته گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا به عنوان یکی از پلیس های تخصصی نیروی انتظامی به دلیل ارتباط تنگاتنگ و نزدیک با جوانان و آینده سازان این مرز و بوم دارای ویژگی خاصی است که علاوه بر وظیفه انتظامی خود در ارائه خدمات به هموطنان عزیزنیز پیشرو بوده است .
این مقام مسئول افزود : کریمی اظهار داشت : خدمت سربازی دغدغه جوانان است پس باید بیشترین خدمات با صرف کمترین وقت و هزینه در اختیار مراجعه کنندگان قرار گیرد ، اولویت ما تکریم ارباب رجوع است یکی دیگر از الویت های ما تقویت سامانه های خدماتی و اطلاع رسانی سازمان و افزایش رضایت مندی مراجعین می باشد .
سردار کریمی خاطر نشان کرد :این سازمان در راستای اهداف خود سعی کرده تا با ارائه 26نوع خدمت ازطریق دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +10 ) و ارائه سه خدمت از طریق اینترنت نسبت به تسریع ، تسهیل و کاهش مراجعات و همچنین کاهش هزینه ها اقدام نموده است .
کریمی همچین افزود : این سازمان در سال های اخیر با توسعه و تقویت زیر ساخت های خود ،شبکه تعاملی بسیار هوشمند و موثری را با سازمان ها و دستگاه های دیگر برقرار کرده است از جمله این سازمان ها ارتباط سیستمی با دانشگاه ها و آموزش عالی ، سازمان ثبت احوال ، نیروهای مسلح ، بنیاد شهید و امورایثارگران و … می باشد .
وی با اشاره به خدمات این سازمان برای مشمولان مقیم خارج از کشور گفت: مشمولان مقیم خارج از کشور که درخواست معافیت پزشکی و کفالت دارند با مراجعه به نمایندگی کنسولی ایران در کشور محل سکونت خود به یکی از نمایندگی های مجری معاینات پزشکی در شهرهای مونیخ ، دبی و پکن معرفی و درخواست آنان در شورای پزشکی مورد بررسی قرار می گیرد .
لازم به ذکر است که مشمولان و خانواده های آنان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایند .

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =