پایان اسفند ماه ؛ آخرین مهلت پرداخت جریمه خدمت مشمولان غایب

پایان اسفند ماه ؛ آخرین مهلت پرداخت جریمه خدمت مشمولان غایب

به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، سردار ابراهیم کریمی در خصوص طرح جریمه مشمولان غایب اظهار داشت : به موجب بند (ط) تبصره 16 ماده واحده قانون بودجه سال 1393 مجلس شورای اسلامی متقاضیان استفاده از طرح جریمه مشمولان غایب که بیش از 8 سال غیبت دارند فقط تا پایان اسفندماه امسال فرصت بهره مندی از این طرح را دارند .

وی افزود :برهمین اساس مشمولان غایبی که در طرح جریمه خدمت وظیفه عمومی ثبت نام کرده اند و تاکنون مبلغ جریمه خود را پرداخت نکرده اند نیز فقط تا پایان سال جاری فرصت دارند جریمه های خود را پرداخت نمایند .
سردار کریمی افزود : در صورت پرداخت نشدن این جریمه ها در مهلت تعیین شده ، این گونه تصور می شود که افراد متقاضی از پرداخت مبلغ جریمه غیبت خدمت وظیفه عمومی خود منصرف شده اند که در این صورت این سازمان آنها را برای اعزام به خدمت وظیفه عمومی تعیین تکلیف می کند .
این مقام مسئول گفت : در راستای اجرای مواد 10 ،58،62،63، 63مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی قانون مبنی بر طرح تشدید برخورد با مشمولان غایب و اعمال محدودیت ها و محرومیت های اجتماعی لازم است که مشمولان غایب هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند .

منبع: http://vazifeh.police.ir

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 19 =