تمدید آموزش اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان تا سال ۹۶

معاون سواد‌آموزی شهر تهران گفت: تمدید یک ساله برنامه پنجم توسعه فرصتی را فراهم کرد تا گامی بلندتر برای آموزش اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان که یکی از سیاست‌های شاخص وزارت آموزش و پرورش است، برداشته شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»؛ پنجمین نشست مشترک مسئولان سواد‌آموزی مناطق 19 گانه شهر تهران با معاون سواد‌آموزی در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

در ابتدا این مراسم جعفری؛ معاون سواد‌آموزی شهر تهران ضمن خیر‌مقدم حلول ماه ربیع و میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) و آغاز امامت صاحب الامر امام زمان (عج) از تلاشهای صورت گرفته برای تشکیل کلاسهای سواد‌آموزی توسط کارشناسان و مسئولان سواد‌آموزی مناطق تشکر کرد.

وی در ادامه از تحقق 63 درصد از حجم ابلاغی سال 95 تاکنون خبر داد و تاکید کرد: با توجه به فرصت محدود زمانی تا پایان آذر ماه انتظار می‌رود روند فعالیتها از شتاب بیشتری برخوردار شود.

معاون سواد‌آموزی شهر تهران به مجموعه عواملی که مانع از تحقق 100 درصد حجم فعالیتها تاکنون شده است، اشاره کرد و گفت: امروز در آستانه هفته سواد‌آموزی و فراهم شدن بسترهای لازم برای تداوم فعالیت‌ها تشکیل جلسات گروه بهبود کیفیت و بسیج همه ظرفیت‌ها برای تحقق 100 درصد حجم ابلاغی امری ضروری است و در این بخش مدیران مناطق مسئولیتی مضاعف خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: تمدید یک ساله برنامه پنجم توسعه فرصتی را فراهم کرد تا گامی بلندتر برای آموزش اولیا بی‌سواد دانش‌آموزان که یکی از سیاست‌های شاخص وزارت آموزش و پرورش بود برداشته شود و این امر جز با حمایت جدی‌تر مدیران مناطق و مدیران واحدهای آموزشی محقق نخواهد شد.

وی به نتایج بازدیدهای کارشناسی اداره کل از فعالیت مناطق پرداخت و در این خصوص توصیه‌های لازم را ارائه داد و در پایان از نشست قطبی معاون سواد‌آموزی با آموزش‌دهندگان مناطق در آینده نزدیک خبر داد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =