فروشگاه های زنجیره ای هفت

آدرس فروشگاه های زنجیره ای هفت استان البرز – کرج

فروشگاه های زنجیره ای هفت البرز

کرج – مارلیک – مهرشهر

نام، شماره تلفن و آدرس فروشگاه های زنجیره ای هفت البرز

 

توجه: کاربران محترم وبسایت نقشه راه جهت سهولت در پیدا کردن فروشگاه مد نظر خود، می توانند از کلید ctrl + F استفاده نموده و محل مورد نظر خود را جستجو نمایند.

توجه 2: لینک لیست فروشگاه های هفت در شهرهای دیگر در انتهای این صفحه قابل مشاهده می باشد.

 

ویرایش فروردین 1397

کد استان شهر نام آدرس فروشگاه زنجیره ای هفت البرز تلفن
1010 البرز کرج ملارد تهران – جاده ملارد (بلوار رسول اکرم) – بعد از بانک تجارت – فروشگاه زنجیره ای هفت ( اوشانک ) 48633010
1027 البرز کرج مهرشهر مهرشهر – بلوار ارم – خیابان اول شرقی (طالقانی) – نبش کوچه روشن – فروشگاه زنجیره ای هفت ( اوشانک ) 48633027
1032 البرز کرج مارلیک بلوار رسول اکرم (جاده ملارد) – مارلیک – خیابان 20 متری گلها – خیابان دکتر حسابی شمالی – جنب مجتمع اداری گلدیس – فروشگاه زنجیره ای هفت ( اوشانک ) 48633032
1033 البرز کرج هفت تیر کرج – بلوار هفت تیر – نرسیده به چهارراه مصباح –  نبش کوچه تهرانی – ساختمان سادات – فروشگاه زنجیره ای هفت ( اوشانک ) 48633033
1076 البرز مارلیک ارغوان مارلیک – خیابان ارغوان – حیابان گل مریم – اول شرقی – فروشگاه زنجیره ای هفت ( اوشانک ) 48633076

 

برای مشاهده آدرس فروشگاه های زنجیره ای هفت در سراسر کشور اینجا را کلیک نمایید.

برای مشاهده آدرس فروشگاه های زنجیره ای هفت تهران اینجا را کلیک نمایید.

برای مشاهده آدرس فروشگاه های زنجیره ای هفت زنجان اینجا را کلیک نمایید.

برای مشاهده آدرس فروشگاه های زنجیره ای هفت سمنان اینجا را کلیک نمایید.

برای مشاهده آدرس فروشگاه های زنجیره ای هفت قزوین اینجا را کلیک نمایید.

برای مشاهده آدرس فروشگاه های زنجیره ای هفت گیلان اینجا را کلیک نمایید.

برای مشاهده آدرس فروشگاه های زنجیره ای هفت مازندران اینجا را کلیک نمایید.

برای مشاهده آدرس فروشگاه های زنجیره ای هفت مرکزی اینجا را کلیک نمایید.

برای مشاهده آدرس فروشگاه های زنجیره ای هفت استان البرز اینجا را کلیک نمایید.

 

درباره فروشگاه های زنجیره ای هفت البرز

بر اساس آمارهای منتشره از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار ایران بیش از 27% از درآمد خانوار ایرانی برای تهیه مایحتاج عمومی و ارزاق (که در بازار بین­ المللی با عنوان Fast Moving Consumers Goods یا اختصاراً FMCG​ خوانده می­شود) صرف می­گردد.فراهم آوردن امکان دسترسی مصرف­ کننده نهایی به سبد مصرفی خانوار با حداقل هزینه ممکن و حداکثر سطح دسترسی هدفی سترگ برای شرکت­هایی از این دست محسوب می­گردد.
بر همین اساس شرکت فروشگاه­های زنجیره­ ای اوشانک در اواخر سال 1390 و با هدف تأسیس، راه اندازی، توسعه و بهبود عمکرد فروشگاه­های زنجیره­ ای در سراسر کشور عزیزمان ایران پای به عرصه نهاد. عملیات اجرایی پیش ­راه­ اندازی فروشگاه­های شرکت در سال 1392 با سرمایه­ گذاری گروه تجاری گلستان (GBG) و جذب توانمندی­ها و تجربیات مدیریتی داخل و به­ ویژه خارج از کشور آغاز گردید. به دنبال ترازیابی (Benchmarking) مطالعاتی صورت­ گرفته از پیشگامان این عرصه در بازارهای جهانی و منطقه ای و متعاقباً تهیه طرح جامع تجاری (Business Plan) و تصویب آن شرکت بر آن شد تا نخستین گروه از فروشگاه­های زنجیره­ ای خود را یعنی فروشگاه­های تخفیفی محلی (Discount Stores) که عرضه­ کننده مایحتاج ضروری و اولیه خانوار هستند، زیر عنوان فروشگاه­های تخفیفی هفت راه ​­اندازی نماید.
 نخستین و گسترده­ ترین گروه فروشگاه­های زنجیره­ ای راه ­اندازی شده از سوی شرکت فروشگاه­های زنجیره­ای اوشانک موسوم به فروشگاه­های تخفیفی هفت با ویژگی­های زیر آغاز به­ کار نموده است:

·         مناسب‌ترین قیمت‌ها برای اقلام ضروری

·         امکان خرید آسان و سریع

·         دسترسی گسترده محلی

·         تعداد کارکنان محدود

·         کارایی و اثربخشی بالا

·         گردش بالای اقلام و موجودی

·         تخصصی در حوزه سبد مصرفی خانوار (FMCG)

·         سطح فروش 250 تا 500 مترمربع

در این فروشگاه ­ها حدود 1300 قلم کالا (SKU) در قالب پنج گروه محصول اصلی به مشتریان محترم ارائه می­گردد و مشتریان در عموم اقلام کالا امکان انتخاب دست­ کم دو نام تجاری (برند) پیشرو را در همان محصول خواهند داشت.

فروشگاه های زنجیره ای هفت

فروشگاه های زنجیره ای هفت

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =