معافیت مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های دادرسی

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از بررسی الحاق یک تبصره به ماده ۲۳ قانون شوراهای حل اختلاف مبنی بر معافیت مددجویان کمیته‌امداد امام خمینی (ره) از پرداخت هزینه‌های دادرسی خبر داد.

حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم درباره دستور جلسات کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در هفته پیش رو اظهار کرد: در جلسه روز یکشنبه 14 آذر، بررسی لایحه مقابله با تقلب در آثار علمی ادامه می‌یابد.

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان اضافه کرد: این لایحه در مجموع 10 تا 11 بند دارد که بررسی هشت بند آن باقی مانده است.

نوروزی از دیگر لوایح و طرح‌های در دستور کار کمیسیون قضای مجلس در هفته آتی را، بررسی «ممنوعیت بکارگیری افرادی که در تحقیق و تفحص محکوم شدند در پست‌های حساس مدیریتی خواند و گفت: این طرح نیز در جلسه روز یکشنبه کمیسیون بررسی می‌شود.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در جلسه روز سه‌شنبه 16 آذر، کمیسیون قضایی و حقوقی، بررسی لایحه نحوه برخورد با استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاظلاب و گاز را د دستور کار دارد و بررسی « الحاق یک تبصره به ماده 23 قانون شورای حل اختلاف در رابطه با معافیت مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه دادرسی» از دیگر طرح‌های در دستور کار کمیسیون قضایی در روز سه‌شنبه است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + سه =