علیدوست

قابل توجه مشمولان متقاضی تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت در سال 96

به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا سرهنگ “رحمان علیدوست” اظهار کرد : با توجه به تکمیل ظرفیت مشمولان وظیفه نیروهای مسلح درکلیه مقاطع تحصیلی زیردیپلم ، دیپلم ،کاردانی و بالاتر تا پایان اردیبهشت ماه سال 96 ، رسیدگی به درخواست های مربوط به تعجیل تاریخ اعزام به خدمت در ماه های مذکور امکان پذیر نمی باشد و از مشمولان تقاضا می شود به منظور درخواست تعجیل تاریخ اعزام به خدمت به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) مراجعه نکنند.
وی درخصوص امکان تمدید تاریخ اعزام به خدمت افزود : مشمولان غیر غایب کلیه مقاطع تحصیلی که دارای برگ آماده به خدمت می باشند ، می توانند برای ثبت درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت از طریق دفاتر پلیس+10 اقدام کنند.
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان این مطلب که به درخواست های تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت صرفا برای یکبار رسیدگی می شود ، افزود : مشمولان داراي معاذيری مانند بیماری ، فوت بستگان درجه یک مشمول و…. مي توانند با در دست داشتن مدارك مورد نياز و مرتبط، برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت به مراكز وظيفه عمومي استان محل سكونت (حتي در روز اعزام) مراجعه کنند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 از آخرین اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب اطلاع حاصل نمایند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 11 =