سردار کریمی

فرصت جدید برای غایبان خدمت سربازی

خبرگزاری دانشجو : جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: افرادی که در طرح جریمه مشمولان غایب شرکت کرده اند، به شرط پرداخت حداقل نیمی از مبلغ جریمه؛ به صورت نقدی و یا اقساط، از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا خدماتی مانند مجوز خروج از کشور و … دریافت می کنند.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار ابراهیم کریمی، اظهار داشت: طبق قانون بودجه مجلس شورای اسلامی و ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، طرح جریمه مشمولان غایب در سال گذشته و همچنین سال جاری، برای مشمولان دارای بیش از ۸ سال غییت فرصتی ایجاد کرد تا وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.
وی در خصوص شرط اصلی ارائه برخی از خدمات به متقاضیان این طرح، افزود : افرادی که در طرح جریمه مشمولان غایب شرکت کرده اند، به شرط پرداخت حداقل نیمی از مبلغ جریمه به صورت نقدی و یا اقساط ، خدماتی از سوی سازمان وظیفه عمومی به آنان ارائه خواهد شد.
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: متقاضیان این طرح به شرط پرداخت حداقل نیمی از مبلغ جریمه، می توانند برای استخدام در یکی از سازمان های دولتی و یا خصوصی، از وظیفه عمومی نامه ای مبنی بر تعیین تکلیف وضعیت خدمتی دریافت کنند.
وی ادامه داد : همچنین این دسته از مشمولان غایب با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود، می توانند برای سفرهای زیارتی و سیاحتی با پرداخت وثیقه کامل (پانزده میلیون تومان)، مجوز خروج از کشور دریافت کنند.
سردار کریمی گفت : برهمین اساس، مشمولان غایب در صورت شرکت در این طرح ، می توانند برای اخذ گواهینامه راهنمایی و رانندگی نیز اقدام کنند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دو =