سازمان وظیفه عمومی ناجا

فراخوان مشمولان فارغ التحصيلان دانشگاه ها در آبان ماه 1396

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا ، این سازمان طي اطلاعيه اي اعلام کرد:کليه مشمولان فارغ التحصيل دوره هاي کارشناسي و بالاتر و همچنين مشمولان گروه پزشکي سراسر کشور که برگ آماده به خدمت از سازمان وظيفه عمومي ناجا به تاريخ یکم آبان ماه 1396 دريافت داشته اند، براي اعزام به خدمت فراخوانده شدند.
براساس اين گزارش ، کليه مشمولان فوق،موظف هستند روز دوشنبه یکم آبان ماه 96 در محل و ساعتي که توسط اين سازمان در برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده حضور يابند.
لازم به ذکر است؛ آن دسته از مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح نشده اند، مي توانند به نزديکترين دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس +10) مراجعه و پس از دريافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
این اطلاعیه با اشاره به این مطلب که عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود، افزود : مشمولان مي بايست برگ هاي مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسيناسيون، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارک مورد نياز مانند شناسنامه ، کارت ملي و … را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 8 =