سربازی

فراخوان مشمولان ديپلم و زيرديپلم در خرداد ماه سال 95

به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظيفه عمومي ناجا ، این سازمان ضمن فراخوان كليه مشمولان غايب و غيرغايب متولد 1355 تا پايان خرداد ماه 1377 براي انجام خدمت دوره ضرورت، طي اطلاعيه اي اعلام كرد: كليه مشمولان ديپلم و زير ديپلم سال هاي مذكور كه برگه آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم خرداد ماه سال 1395 دريافت كرده اند، مي بايست در ساعت و محلي كه توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در برگه معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حضور يابند.

مشمولان ساكن تهران بزرگ

كليه مشمولان ديپلم و زيرديپلم غايب و غير غايب که داراي برگه آماده به خدمت به تاريخ خرداد ماه سال 1395 مي باشند مي بايست راس ساعت 6 صبح روز چهارشنبه مورخ 19/03 /95 به محل و مراکزي که توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در قالب برگه معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساكن ساير استان هاي کشور

كليه مشمولان ديپلم و زيرديپلم غايب و غير غايب که داراي برگه آماده به خدمت به تاريخ خرداد ماه سال 1395 مي باشند راس ساعت 7صبح چهارشنبه مورخ 19/03 /95 به معاونت وظيفه عمومي استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. لازم به ذكر است، عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود.
گفتني است، آن دسته از مشمولاني كه به هر دليل تاكنون موفق به دريافت برگه معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش، نشده اند، مي توانند به نزديكترين دفتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) مراجعه و نسبت به دريافت برگه مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام نمايند. #

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =