سازمان وظیفه عمومی ناجا

فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصيلان دانشگاه ها در تیر ماه 95

به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا ، این سازمان طي اطلاعيه اي اعلام کرد: کليه مشمولان فارغ التحصيل دوره های کاردانی ، کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ یکم تیر ماه 1395 دریافت داشته اند می رساند برابر مفاد این اطلاعیه برای اعزم به خدمت سربازی خود اقدام نمایند.
1- کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که تاريخ اعزام آنان يکم تیر ماه سال 95 است، موظف هستند روز سه شنبه مورخ1/4/1395، در محل و ساعتي که توسط اين سازمان در برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حضور يابند.
2- برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح اعزام تیرماه مشمولان سرباز معلم وزارت آموزش و پرورش سهمیه سال 1395 متوقف و تاریخ اعزام آنها به آبان ماه 1/8/1395 تمدید گردیده است.
3- اعزام به آموزش مشمولان نخبه ، در تاریخ 1/4/1395 انجام می پذیرد ، لذا این مشمولان می بایست ضمن هماهنگی با بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و اطمینان از اعزام به آموزش خود ،برابر برگ های معرفی نامه صادره از سازمان وظیفه عمومی به محل های تعیین شده جهت آموزش مراجعه نمایند که پس از اتمام آموزش ،پروژه تحقیقاتی خود را ادامه خواهند داد.
4- اعزام مشمولان هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در تاریخ 15/5/1395 انجام می پذیرد ، لذا این مشمولان می بایست از مراجعه در تاریخ 1/4/1395 خودداری نمایند.
5- آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نگردیده اند و یا درخواست اعزام از طریق نخبگان ، امریه دستگاه های غیرنظامی ، سرباز معلم و … داشته اند می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن رفتار نمایند.
6- عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می گردد ضمنا تاکید می شود ، کلیه مشمولان اوراق مربوط به اعزام به خدمت شامل (برگ آماده به خدمت ، برگ واکسیناسیون ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه ، کارت ملی و …) در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

____________________________________________________________________________________

جهت مشاهده فایل نقشه راه معافیت پزشکی و معاف از رزم و اطلاع از تمامی مراحل آن اینجا را کلیک نمایید.

 

معافیت پزشکی - معاف از رزم

معافیت پزشکی – معاف از رزم

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 16 =