سازمان وظیفه عمومی ناجا

فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصيلان دانشگاه ها در اسفند ماه 95

به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا ، این سازمان طی اطلاعيه ای اعلام کرد: کليه مشمولان فارغ التحصيل دوره هاي کارداني، کارشناسي و بالاتر و همچنين مشمولان گروه پزشکي سراسر کشور که برگ آماده به خدمت از سازمان وظيفه عمومي ناجا به تاريخ يکم اسفند ماه 1395 دريافت داشته اند، براي اعزام به خدمت فراخوانده شدند.
براساس اين گزارش، کليه مشمولان فوق، موظف هستند روز یک شنبه اول اسفند ماه 95، در محل و ساعتي که توسط اين سازمان در برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح اعلام شده، حضور يابند، عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود.
لازم به ذکر است، آن دسته از مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح نشده اند، می توانند به نزديکترين دفاتر خدمات الکترونيک انتظامی (پليس +10) مراجعه و پس از دريافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن، اقدام کنند.
مشمولان میبايست برگ هاي مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسيناسيون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح و ساير مدارک مورد نياز مانند شناسنامه ، کارت ملي و… را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + دوازده =