حذف شرط سربازی برای دریافت گواهینامه

ضرورت بهبود کیفیت خدمت سربازی

خبرگزاری خانه ملت: عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران ضمن تاکید بر لزوم افزایش کیفیت خدمت سربازی، گفت: تمامی سربازان باید بتوانند از ظرفیت برابر جهت گذراندن خدمت نظام وظیفه در دستگاه‌های دولتی برخوردار باشند.
محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در واکنش به اظهارات سردار کمالی مبنی بر استقبال ستادکل نیروهای مسلح از هر طرحی که در راستای محرومیت‌زدایی از کشور با استفاده از ظرفیت سربازان باشد، گفت: عمده رویکرد در این راستا باید بر مبنای بهبود کیفیت خدمت سربازی باشد، برای رفع محرومیت‌زدایی نیز پیشنهادات باید جهت اصلاح و افزایش کیفیت خدمت نظام وظیفه ارائه شوند.
نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه آمارهای نگران‌کننده‌ای درباره آسیب‌های اجتماعی و سوءرفتار مطرح است که افزایش کیفیت خدمت سربازی به حل این موضوعات کمک می‌کند، در واقع با انجام اصلاحات سربازان در دوره خدمت آینده شغلی خود را می‌توانند رقم بزنند.
وی با بیان اینکه دوره خدمت سربازی نباید با ایجاد فاصله‌ زمانی از آشنایی جوانان با فضای کار جلوگیری کند، افزود: در حقیقت در دوران خدمت سربازی باید به افزایش مهارت‌آموزی این افراد کمک شود، بنابراین ما نیز از طرح هایی که در راستای محرومیت‌زدایی و افزایش مهارت‌آموزی سربازان باشد استقبال می‌کنیم.
صادقی در واکنش به اظهارات سردار کمالی مبنی بر اینکه با توجه به شمار دارندگان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانیم نیروهای موردنظر را در اختیار دولت قرار دهیم، گفت: برای استفاده از ظرفیت سربازان در سازمان‌های دولتی باید همه جوانب سنجیده شود، در واقع شرایط به گونه‌ای نباشد که تنها افرادی که پارتی دارند از این فرصت بتوانند استفاده کنند.
عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در صورتی که ستاد کل نیروهای مسلح آمادگی جهت اصلاح خدمت سربازی و استفاده از ظرفیت سربازان برای محرومیت‌زدایی لازم را داشته باشد، ما حاضر به تعامل با آنها هستیم تا مواد اصلاحی خدمت سربازی را در مجلس پیگیری کنیم.
به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ سردار موسی کمالی رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که ستادکل از هر طرحی که در راستای محرومیت‌زدایی از کشور با استفاده از ظرفیت سربازان باشد، استقبال می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 11 =