دانلود دفترچه خدمت وظیفه عمومی

سربازی در سال ۹۴ همان ۲۱ ماه

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: با توجه به استقبال جوانان در نیمه دوم سال ۱۳۹۳ و برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت استفاده بهینه از خدمت کارکنان وظیفه فعلا بحث ضرورت افزایش مدت خدمت سربازی منتفی شد در همین راستا با موافقت سردار ریاست ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی افزایش مدت خدمت دوره ضرورت تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد و در سال ۱۳۹۴ نیز کماکان مقررات سال ۱۳۹۳ یعنی به مدت ۲۱ ماه ضرورت استمرار خواهد یافت.

کمالی همچنین اعلام داشت: در اجرای بند الف ماده ۴ قانون خدمت وظیفه عمومی مدت خدمت دوره ضرورت ۲۴ ماه بوده و در صورتی که مشمولان مازاد و یا کم‌تر از تعداد مورد نیاز باشد ستاد کل می‌تواند آن را به کمتر یا بیشتر از مدت فوق تغییر دهد، لذا در سال ۱۳۹۳ با توجه به تعداد مشمولین اعزامی و نیاز نیروهای مسلح تصمیم گرفته شد برابر قانون از سال ۱۳۹۴ مدت خدمت دوره ضرورت ۲۴ ماه تعیین گردد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بر این اساس مدت خدمت دوره سربازی ۲۱ ماه بوده و در مناطق عملیاتی و امنیتی ۳ ماه مناطق محروم و بد آب و هوا ۲ ماه و نیز به ازای هر فرزند ۲ ماه کسر خواهد شد.

این مقام مسئول در نیروهای مسلح در پایان افزود: مدت خدمت کارکنان وظیفه مامور به دستگاه‌های غیرنظامی به جز یگان‌های حفاظت و دژبان همچنان برابر مقررات سال ۱۳۹۳ مدت ۲۴ ماه خواهد بود و افزایش مدت خدمت سربازی تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

منبع: خبرگزاری فارس www.farsnews.com

—————————————————————————————————————————————————————–

در صورتی که قصد خروج از کشور را دارید و می خواهید برای دریافت گذرنامه اقدام نمایید، فایل نقشه راه دریافت گذرنامه برای مشمولین را ملاحظه نمایید.

فایل نقشه راه دریافت گذرنامه (پاسپورت) برای مشمولین

—————————————————————————————————————————————————————–

در صورتی که قصد ثبت درخواست برای معافیت پزشکی و معافیت از رزم را دارید، فایل نقشه راه معافیت پزشکی و معافیت از رزم را مشاهده نمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =