معصومه ابتکار

سالی ۲۰۰ سرباز در محیط ‌زیست خدمت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سالی ۲۰۰ سرباز با درخواست و اشتیاق خودشان در سازمان محیط زیست دوره سربازی را طی می‌کنند.
معصومه ابتکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: در حال حاضر از ظرفیت‌های کمکی مختلفی برای حفظ و حراست از محیط زیست در کشور استفاده می‌کنیم که یکی از آنها استفاده از سربازان به عنوان نیروهای کمکی است.
وی افزود: در حال حاضر از کسانی که مایلند دوره سربازی خودشان را در سازمان محیط زیست بگذرانند، سالانه ۲۰۰ نفر را برای همکاری می‌پذیریم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص قوانین حمایت از محیط‌بانان در کشورمان نیز گفت: ما قوانین خیلی خوبی از جمله قانون به کارگیری سلاح برای محیط‌بانان داریم و از سوی دیگر لایحه هوای پاک را در مجلس نهم ارائه کردیم تا بتوانیم دریافتی محیط‌بانان را افزایش داده و راه‌ها برای رشد ظرفیت‌ها و امکانات در این حوزه را تقویت کنیم اما تصویب نشده است.
ابتکار ادامه داد: امیدواریم در مجلس دهم این لایحه نهایی شود و همچنین برای تقویت بیشتر این بخش، لایحه دیگری را نیز در دستور کار داریم.
وی در خصوص استفاده از نیروهای سپاه و بسیج به عنوان نیروهای کمکی در سازمان محیط زیست بیان کرد: در حال حاضر کسانی که مایل هستند دوره سربازی خودشان را در سازمان محیط زیست بگذرانند سالانه ۲۰۰ نفر را برای همکاری می‌پذیریم.

____________________________________________________________________________________

جهت مشاهده فایل نقشه راه معافیت پزشکی و معاف از رزم و اطلاع از تمامی مراحل آن می توانید اینجا را کلیک کنید.

معافیت پزشکی - معاف از رزم

معافیت پزشکی – معاف از رزم

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 1 =