معافیت پزشکی

دلایل تاخیر در صدور کارت هوشمند سربازی

اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی ناجا

قابل توجه متاقضیان محترم تعویض کارتهای پایان خدمت

ضمن عرض پوزش در تاخیر بوجود آمده در صدور برخی از کارتهای شما عزیزان در ذیل به برخی از مشکلات در موانع در روند سیر مراحل تعویض کارت اشاره می شو د و از شما متقاضیان گرانقدر خواستاریم بدون نگرانی منتظر صدور کارت خود باشید و با پیگیری از پلیس +10 و یا خدمات الکترونیکی سازمان وظیفه عمومی ، از چاپ آن آ گاه شوید .

  1. بدلیل عدم و جود سابقه خدمتی در سیستم سازمان وظیفه عمومی ناجا و از آنجا که کارتهای ماقبل سال 90 را یگانها صادر می کردند ، لذا اینگونه پرونده ها از یگان مربوطه استعلام می گردد و دریافت پاسخ از یگان ، مدت زمان تعویض کارت را طولانی می نماید.
  2. در بررسی پرونده برخی از متقاضیان مشاهده می شود که علیرغم انجام خدمت دوره ضرورت توسط متقاضی ، در سیستم وظیفه عمومی ناجا وضعیت خدمتی آنها ، معافیت یا اعزام به خدمت یا فراری و … ثبت گردیده است لذا پرونده این مشمولین به بخشهای مختلف سازمان ارجاع داده می شود تا وضعیت آنها اصلاح گردد و این امر باعث تاخیر در روند تعویض کارت آنها می گردد .
  3. در برخی از مواقع بدلیل همزمانی تحویل پرونده های پلیس +10 و شهرستانها به سازمان وظیفه عمومی ، با افزایش ناگهانی حجم پرونده متقاضیان مواجه می شویم که امر باعث کندی در پیشرفت مراحل تعویض شده و صدور کارت به تاخیر می افتد.

در نهایت پرسنل سازمان وظیفه عمومی ناجا سعی می نمایند تمامی پرونده های شما عزیزان را رفع مشکل نموده و در اسرع وقت به آدرس متقاضیان ارسال نمایند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفت =