حق‌التدریس معلمان به زودی پرداخت می‌شود/افزایش سرانه مدارس

وزیر آموزش‌وپرورش گفت:‌ برنامه‌ریزی‌هایی را برای افزایش سرانه مدارس داریم همچنین مطالبات فرهنگیان به زودی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی امروز در همایش تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تمام دانش آموزان که به دنبال یادگیری علم و دانش هستند، تشکر می‌کنم و به آنها توصیه دارم که با کشف و حل مسئله مفاهیم علمی را یاد بگیرند و به شدت از حافظه محوری پرهیز کنند.

وی در خصوص سرانه مدارس عنوان کرد: برنامه ریزی‌هایی را در این رابطه داریم که البته در کوتاه مدت جواب نمی‌دهد اما در دراز مدت تأثیرگذار خواهد بود و سرانه آموزش را افزایش داده و بیشترین تمرکز را بر روی مدارس قرار خواهیم داد چرا که آنجا مکان اصلی است که باید اتفاقات خوب رخ دهد.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص توزیع شیر دانش آموزان گفت: در این رابطه اقداماتی را انجام داده‌ایم و ان‌شاءالله به زودی هماهنگی‌هایی را خواهیم داشت.

احمدی دانش آشتیانی در رابطه با مطالبات فرهنگیان عنوان کرد: ان‌شاءالله مراحل آن در حال انجام است و نمی‌خواهم از هم اکنون زمان خاصی را اعلام کنم اما به زودی معوقات بازنشستگی و حق التدریس معلمان پرداخت می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =