سربازی

بیش از ۲ هزار مشمول به خدمت غایب سربازی در خراسان شمالی شناسایی شد

خبرگزاری تسنیم : معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از شناسایی بیش از دو هزار مشمول غایب طی سال گذشته در استان خبر داد.
سرهنگ علی موسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: طی سال گذشته بیش از دو هزار نفر مشمول غایب طی سال ۹۴ شناسایی و جهت اعزام به خدمت به دفاتر پلیس +۱۰ معرفی شدند.
سرهنگ موسی زاده درباره به‌کارگیرندگان مشمولان غائب خدمت سربازی نیز گفت: در اجرای ماده ۶۳ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی از ابتدای امسال بازدیدها تشدید و هرماهه مأموران اداره اماکن به همراه مأموران وظیفه عمومی از تعدادی از اماکن تجاری شامل کارگاه، بنگاه و کارخانه‌ها بازدید می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه در این بازدیدها به‌کارگیرنده در صورت به‌کارگیری از مشمولان غائب جریمه می‌شود خاطرنشان کرد: به‌کارگیرنده در صورت انجام چنین اقدامی برای بار نخست به چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و در صورت تکرار به پرداخت سه برابر این مبلغ معادل ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان محکوم می‌شود.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی افزود: در بازدیدهای انجام‌شده طی سال گذشته ۱۵ مورد و از ابتدای امسال تاکنون نیز چهار مورد به‌کارگیرنده مشمولان غایب شناسایی شدند که پرونده آن‌ها برای سیر مراحل قانونی و پرداخت جریمه ارسال و حکم تعدادی از آن‌ها نیز اجراشده است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =