گردشگری

برگزاری سمینار تخصصی بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی

 

 برگزاری سمینار تخصصی بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی

با تاکید بر بازاریابی دیجیتال و ابزارهای نوین بازاریابی در دانشگاه صنعتی شریف

 

Seminar on Marketing & Sales for Tourism & Hospitality Services

Emphasizing on Digital Marketing & New Marketing Tools

 

زمان: پنجشنبه 11 آبان-2 November 2017  – ساعت 8:30 الی 17 – دانشگاه صنعتی شریف

 

به گزارش روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، سمینار تخصصی بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی با تاکید بر بازاریابی دیجیتال و ابزارهای نوین بازاریابی، پنجشنبه 11 آبان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

در حال حاضر صنعت گردشگری به یکی از مهم‌ترین فعالیت اقتصادی جهان تبدیل شده است. محصولات صنعت گردشگری از نوع خدمات نامحسوس و ناملموس هستند. محصولات صنعت گردشگری قابلیت ذخیره سازی و انبار کردن را ندارند. در گردشگری، محصولات درست در جایی که به آنها نیاز است باید مصرف شوند و قابل ارائه هستند.

با توجه به توسعه خدمات گردشگری در ایران و جهان و لزوم آشنایی فعالان این صنعت با بازاریابی و فروش خدمات در این حوزه، سمینار تخصصی بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی برگزار می گردد.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این سمینار علاوه بر بهره مندی از مطالب ارزنده سخنرانان و همچنین آشنایی با ایشان و سایر علاقمندان به این حوزه، گواهینامه شرکت در سمینار، گواهینامه بین المللی IQS انگستان و در صورت نیاز گوهینامه مورد تایید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز دریافت می کنند.

در جنب این سمینار، نمایشگاه تخصصی معرفی دستاوردهای صنعت گردشگری نیز برگزار می گردد. این سمینار و نمایشگاه جانبی، فرصت مناسبی جهت معرفی و ارائه دستاوردهای شرکت های فعال در این صنعت می باشد.

این سمینار توسط گروه بازاریابی گردشگری موسسه آرمان ناب مدیریت (کارگروه سابق بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران) و با حمایت ستاد گردشگری شهرداری تهران، کمیته گردشگری انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، کمیته سخنرانی انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، انجمن علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می گردد.

با هماهنگی های انجام شده، امکان همکاری و بکارگیری شرکت کنندگان این سمینار، در موسسات معتبر گردشگری فراهم می باشد.

 

تلفن دبیرخانه :66510922 ، 66521537    فکس :  89786148

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به سامانه ثبت نام به آدرس www.evand.com/tourism3 مراجعه فرمایید.

 

محورها و موضوعات مورد بحث:

  1. تبیین وضع موجود و تحلیل روندهای آتی در بازاریابی گردشگری
  2. معرفی و تمایز بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی
  3. استراتژی های متنوع بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی
  4. استراتژی های قیمت گذاری در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
  5. روش های افزایش فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی
  6. راهبردهای فنون مذاکره و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی با تاکید بر مولفه‌های شخصیتی
  7. بازاریابی دیجیتال با تاکید بر محتوا و شبکه های اجتماعی در صنعت گردشگری
  8. بکارگیری ابزارهای نوین و آنلاین در بازاریابی خدمات گردشگری
  9. نحوه حضور در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی گردشگری
  10. نحوه رقابت در بازارهای بین المللی و جذب گردشگرهای خارجی
  11. بازاریابی و فروش سازمانی B2B در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
  12. تجربیات کلیدی شرکت های موفق در صنعت گردشگری و مهمان نوازی

 

 

سخنرانان سمینار:

  1. جناب آقای دکتر نصیریان
  • مدیر عامل موسسه آوای جلب سیاحان
  • مدرس دانشگاه علامه طباطبایی و موسسات آموزشی گردشگری
  • مولف کتاب فرهنگ جامع، کاربردی و توصیفی صنعت گردشگردی و مهمانداری
  • مولف کتاب آداب معاشرت، الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه ای در صنعت گردشگری
  • مدیر سابق دانشکده صنعت گردشگری وابسته سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
  • مسوول واژه گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در صنعت گردشگری
  1. جناب آقای دکتر نادر سید امیری
  • عضو هیئت علمی دانشگاه تهران
  • استاد درس بازاریابی گردشگری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  1. جناب آقای توحید اشرفی
  • مدیر بازاریابی شرکت سفرهای علی بابا
  • عضو هیات مدیره شرکت سفرهای علی بابا
  • صاحب امتیاز وب سایت های ir و jabama.ir
  • فارغ التحصیل MBA از سازمان مدیریت صنعتی
  1. جناب آقای دکتر محسن کرابی
  • مدیر عامل شرکت آموزشی و پژوهشی گروه گردشگری مارکوپولو
  • عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • مدیر تورهای ورودی گروه گردشگری مارکوپولو
  • مسوول امور بین الملل و نمایشگاه های خارجی گروه گردشگری مارکوپولو
  1. جناب اشکان آقای بروج
  • متخصص دیجیتال مارکتینگ گردشگری

مدیر آکادمی گردشگری

 

مخاطبان:

  • آژانس ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری
  • هتل ها، اقامتگاه ها و سایر مراکز اقامتی و گردشگری
  • مجتمع های تفریحی و گردشگری
  • سایر فعالان و علاقمندان صنعت گردشگری

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 20 =