سازمان وظیفه عمومی ناجا

اجرای فاز اول طرح جریمه مشمولان غایب در سال 96

به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا ، این سازمان طی اطلاعیه ای در خصوص شروع ثبت نام مرحله اول طرح جریمه مشمولان غایب در سال 96 اعلام کرد : مشمولانی که تا پایان سال 96 بیش از 8 سال غیبت داشته، تا 15 خرداد ماه امسال مهلت دارند تا با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت نام کنند.
لازم به ذکر است ؛ براساس بند (ب) تبصره11 ماده واحده قانون بودجه سال 1396 مجلس شورای اسلامی،این طرح شامل مشمولانی می شود که تا پایان سال 96 بیش از 8 سال غیبت داشته باشند ، همچنین به ازای هر سال غیبت مازاد برهشت سال ، 10 درصد به مبالغ جریمه پایه اضافه می شود.
شایان ذکر است ؛ پس از ثبت اولیه درخواست متقاضی در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، درخواست آنان در حوزه های وظیفه عمومی بررسی و در صورت تایید نهایی ، مبلغ جریمه به صورت پیامک اطلاع رسانی می شود.
همچنین متقاضیان با دریافت پیامک می بایست به دفاتر (پلیس+10) مراجعه تا فرم مربوط به شناسه پرداخت را دریافت و با پرداخت مبلغ جریمه به صورت نقدی و یا اقساط وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.
این اطلاعیه با اشاره به این مطلب که مدت زمان پرداخت اقساطی نسبت به سال گذشته تغییر کرده است، افزود: متقاضیان در صورت تمایل به پرداخت مبلغ جریمه به صورت قسطی ، می بایست 30 در صد مبلغ را به صورت نقدی و مابقی را تا پایان سال 96 تسویه حساب کنند .
گفتنی است مشمولانی که در سال گذشته در این طرح ثبت نام کرده و به دلیل عدم پرداخت مبلغ جریمه درخواست آنان غیر فعال شده است ، برای بهره مندی از این طرح در سال جاری ، مجددا می بایست درخواست خود را از طریق دفاتر (پلیس+10) ثبت کنند.
لازم به ذکر است؛ مشمولان غایب می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 از آخرین اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب اطلاع حاصل کنند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 3 =