خدمت سربازی

کمیسیون برنامه و بودجه مجلس قیمت خرید خدمت سربازی را افزایش داد

خبرگزاری میزان: نایب رئیس «کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون مصوب شد تا قیمت خرید خدمت سربازی برای افراد دارای مدارک تحصیلی زیر دیپلم، دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس دو برابر شود و همچنین قیمت خرید خدمت سربازی افراد دارای مدارک فوق لیسانس تا دکترای تخصصی رشته‌های علوم پزشکی و بالاتر سه برابر شود.

خرید سربازی گران شدبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، هادی قوامی در خصوص نشست صبح امروز (دوشنبه ۴ دی ماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در نشست صبح امروز بخش‌های درآمدی لایحه بودجه سال ۹۶ تا تبصره ۱۳ بررسی شد.
نایب رئیس «کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر مشغول تبصر‌های درآمدی لایحه بودجه هستیم و به تبصره ۱۳ آن رسیده‌ایم، گفت: حکمی که در تبصره ۶ لایحه بودجه در خصوص تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده وجود داشت تا زمانی‌که اصلاحات موجود در کمیسیون به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه شود حذف شد.
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در واگذاری‌ها احکامی وجود داشت و چند مورد پیشنهاد حذف دیگر نیز در کمیسیون تصویب شد، ادامه داد: در کمیسیون مصوب شد تا قیمت خرید خدمت سربازی برای افراد دارای مدارک تحصیلی زیر دیپلم، دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس دو برابر شود و همچنین قیمت خرید خدمت سربازی افراد دارای مدارک فوق لیسانس تا دکترای تخصصی رشته‌های علوم پزشکی و بالاتر سه برابر شود.
وی آنطور که خانه ملت گزارش داده است در پایان با تاکید بر اینکه حکمی نیز در تبصره ۸ در خصوص واگذاری فروشگاه‌های چند منظوره جایگاه‌های سوخت وجود داشت که تصویب شد تا این تبصره ادامه پیدا کند و فروشگاه‌های باقی مانده نیز در اختیار تعاونی‌های عشایری قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: در برخی از جایگاه‌های سوخت فروشگاه‌های چند منظوره‌ای وجود دارد که در اختیار تعاونی‌های عشایری قرار می‌گیرد.
به گزارش میزان، مصوبات کمیسیون های تخصصی مجلس برای اجرایی شدن با به تصویب نهایی صحن علنی مجلس شورای اسلامی و تائید نهایی شورای نگهبان برسد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 1 =